Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت اخوان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: بر اساس آمار و ارقام ثبت شده در معاونت غذا و داروی دانشگاه بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال کمک‌های مالی و دارویی دانشگاه به بیماران خاص و صعب العلاج بوده است.

وی تاکید کرد که بر طبق تعریف وزارت بهداشت، بیماران همودیالیزی، دیالیز صفاقی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، پیوند شده، ای بی، موکو پلی ساکاریدوز و اوتیسم جزو بیماری‌های خاص هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در قالب این کمک‌ها و حمایت‌ها، تمام خدمات تشخیصی، درمانی، دارویی و توانبخشی اینگونه بیماران در بخش دولتی و دانشگاهی با فرانشیز رایگان برای این بیماران ارائه شده است.

وی متذکر شد: همچنین خدمات سرپایی مانند داروهای مصرفی، انجام خدمات پاراکلینیکی مثل ام آر آی و… در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی تحت پوشش با فرانشیز رایگان ارائه می‌شود.

اخوان اکبری با بیان اینکه تعدادی از این بیماران دارای دفترچه خاص هستند، یادآور شد: به عبارتی تمام بیماران تالاسمی و هموفیلی و دیالیز و ام اس و پیوند و بقیه گروه‌های بیماری در قالب بسته خدمتی و حمایتی تدوین شده وزارت متبوع با فرانشیز رایگان خدمات می‌گیرند.

وی با اشاره به حمایت سایر انجمن‌ها و نهادها از این بیماران بیان داشت: در حال حاضر انجمن‌هایی مانند انجمن حمایت از بیماران کلیوی، ام اس و… در این استان به طور جدی و فعال در کنار مراکز دانشگاهی خدمات رفاهی و مساعدت‌های مالی برای این بیماران انجام می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش حمایت‌ها از این بیماران اضافه کرد: براساس مکاتبات و پیگیری‌های به عمل آمده ابهامات موجود در پاره‌ای از دستورالعمل‌های اجرایی بیماران خاص و صعب العلاج و بحث سرپایی بودن آنها، اخیراً بسته حمایتی و شیوه نامه حمایتی برای این بیماران که خارج از تعهدات بیمه می‌باشد به دانشگاه‌ها ابلاغ گردیده که در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

کد خبر 4611968

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیماران خاص بیماران تالاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا