Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه علمای اسلام در استان دیالی عراق با اشاره با حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق در جنگ با داعش گفت که اگر ایران از سوی هر طرفی مورد تعرض قرار گیرد اعلان جنگ می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، جبار المعموری، رئیس اتحادیه علمای اسلام در استان دیالی عراق و از فرماندهان حشد الشعبی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: تمام اقشار عراقی موضع جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ با داعش را فراموش نخواهند کرد زیرا در زمانی که دیگر کشورها ما را تنها گذاشتند ایران با سلاح و نیروهای مستشاری از ما حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر تهران از سوی هر طرفی مورد تعرض قرار گیر اتحادیه علمای اسلام اعلان جنگ عمومی خواهد داد و فرزندانمان را برای دفاع از ایران خواهیم فرستاد. منطقه خاورمیانه روز به روز به یک سونامی خطرناک نزدیک می‌شود که رژیم صهیونیستی بر آن نظارت دارد.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا سه شنبه شب در سفری غیرمنتظره و تحت تدابیر شدید امنیتی وارد بغداد شد.

او به خبرنگاران گفت: هدف از این سفر این بوده که به مقام‌های عراقی نشان دهد که آمریکا از استقلال عراق حمایت می‌کند.

پمپئو پیش از دیدارهایش با مقامات عراقی اظهار کرد که در این ملاقات‌ها به این موضوع خواهد پرداخت که هرگونه حمله‌ای از سوی ایران و گروه‌های وابسته به آن علیه نیروهای آمریکایی در عراق، بر دولت عراق نیز اثرگذاری خواهد داشت.

پیش از این نیز جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود: " آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست اما ما آمادگی کامل داریم تا به هر گونه حمله‌ای چه از سوی نیروهای نیابتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا نیروهای نظامی قانونی ایران پاسخ دهیم".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا

پلیس آمریکا تحصن دانشجویان در دانشگاه اوهایو را سرکوب و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را دستگیر کرد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا