Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:44:38 GMT

تردد در ۹۵ درصد مسیرهای ارتباطی خوزستان برقرار است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۲۹۳۷

تردد در ۹۵ درصد مسیرهای ارتباطی خوزستان برقرار است

غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: استان خوزستان امسال با بحران سیل مواجه شد اما خوشبختانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خط مقدم مقابله با این بحران بود و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت.

وی با بیان اینکه سیل موجب آبگرفتگی حدود ۳۵ محور استان شد، افزود: طول برخی از این محورها به ۳۰ کیلومتر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا با اشاره به آبگرفتگی هشت محور دیگر در استان، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در بیش از ۹۵ درصد جاده‌ها و محورهای استان برقرار است اما شرایط محورهای آبگرفته به گونه‌ای است که تا فروکش نکردن آب، تردد در آنها امکان پذیر نیست و برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته، حدود ۸۵۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل به زیرساخت‌ها و ابنیه های فنی استان وارد شده است، ادامه داد: کار ترمیم و بازسازی زیرساخت‌ها و ابنیه فنی نیازمند اعتبار و زمان زیاد است و پس از تخصیص و ابلاغ اعتبار، کار آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: علاوه بر آغاز ترمیم و بازسازی جاده‌ها و ابنیه های فنی خسارت دیده، باید تحقق دیگر برنامه‌های حوزه راهداری که برای امسال برنامه ریزی شده بودند، تلاش کرد.

کد خبر 4611946

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل خوزستان اداره کل حمل و نقل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال