Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمل غیرانسانی یک جوان انگلیسی که اقدام به پرت کردن یک سگ از بالای صخره‌ای بلند در این کشور کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این جوان را در حالی که در بالای صخره‌ای در ساحل "فالموث" در کورنوال ایستاده و یک سگ را به داخل آب می‌اندازد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که سگ بیچاره در آغوش این جوان شرور برای فرار تقلا می‌کند او اقدام به پرتاب این حیوان به داخل آب دریا می‌کند. در ادامه ویدئو مشاهده می‌شود که این سگ با شنا کردن خود را به ساحل دریا می‌رساند.

پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس انگلیس روز جمعه با انتشار توئیتی از همکاری با RSPCA (انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات) برای شناسایی عاملان این حیوان آزاری خبر داد. پلیس همچنین تاکید کرد که این سگ از این حادثه جان سالم بدر برد و در سلامتی کامل بسر می‌برد. پلیس گفت که این سگ در همان پیدا شد و پس از معاینه مشخص شد که دچار جراحت نشده است. پلیس هنوز هویت عامل یا عاملان این حیوان آزاری را اعلام نکرده است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی خشم خود را از این حیوان آزاری ابراز داشتند. یکی از کاربران نوشت: " خدا می‌داند این سگ بیچاره زمانی که در بالای صخره دست و پا می‌زد چه حسی داشت.‌ای کاش می‌شد این مرد را به سزای عملش رساند و او را نیز به همین شکل از بالای صخره به پایین پرتاب می‌کرد. " همچنین کاربر دیگری نوشت : " واقعا شرم آور است. بعضی اوقات از انسان بودن خود احساس شرم می کنم."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حیوان آزاری عجیب جوان انگلیسی در پرت کردن سگ از بالای صخره  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها حیوان آزاری سگ انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو