Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری راشاتودی، خبرگزاری کیودو به نقل از منابع دولتی گزارش داد توکیو قصد دارد تا به کره شمالی پیشنهاد برگزاری نشست مشترک ارائه کند.

خبرگزاری کیودو در ادامه یادآور شد این برنامه‌ها براساس تغییر مواضع آشکار شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام منابع آگاه پیام نخست وزیر ژاپن در خصوص اعلام آمادگی برای دیدار بدون قید و شرط با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی می‌تواند از طریق سفارت ژاپن در پکن یا از طریق کانال‌های مختلف دیگر منتقل شود.

منابع آگاه گفتند رهبر کره شمالی در دیدار ماه فوریه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در هانوی ویتنام گفته بود مساله اتباع ربوده شده ژاپنی هنوز میان دو کشور حل نشده است و روزی با نخست وزیر ژاپن دیدار خواهد کرد.

پیشتر نیز خبرگزاری الجزیره گزارش داد شینزو آبه به منظور بازسازی روابط دیپلماتیک میان دو دشمن تاریخی مایل به دیدار با رهبر کره شمالی است.

نخست‌وزیر ژاپن گفته بود: می‌خواهم بدون قید و شرط با کیم جونگ اون دیدار داشته باشم و با او به طور صریح و با یک ذهنیت باز گفتگو کنم. برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است که در پرداختن به این مسئله مشارکت داشته باشیم. ما نمی‌توانیم عدم اعتماد دو جانبه میان ژاپن و کره شمالی را از بین ببریم مگر اینکه من مستقیما با کیم دیدار کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم

به ژزارش همشهری آنلاین، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل این خواسته را شامگاه (پنجشنبه) با انتشار چند پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مطرح کرد.

وزیر دارایی اسرائیل نوشت: «زمان آن رسیده که موساد آنچه را آموزش دیده -حذف سران حماس در سراسر جهان و نه مذاکره غیرمسئولانه که به امنیت اسرائیل ضربه می‌زند- انجام دهد.»

منابع اسرائیلی می‌گویند اسموتریچ این اظهارات را بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره طرح تل‌آویو برای تبادل اسرا با حماس بیان کرده است.

وزیر دارایی اسرائیل در ادامه هرگونه مذاکره با حماس را در کرد و گفت: «از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم.»

بزالل اسموتریچ در عین حال خواست حمله به رفح (جنوب نوار غزه) «با تمام سرعت و با قدرت هر چه تمام انجام شود و این روند در سراسر نوار [غزه] ادامه یابد تا این منطقه به طور کامل ویران شود.»

او در این باره گفت: «این برای امنیت اسرائیل ضروری است و همچنین این تنها شانس بازگردانی ربوده‌شدگان است. وقت تلف کردن و سرگشتی دیگر بس است.»

کد خبر 847224 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم