Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@08:35:07 GMT

دین زدایی سیاست دشمنان برای انحراف جوانان است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۳۴۰۹

دین زدایی سیاست دشمنان برای انحراف جوانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دین زدایی سیاست دشمنان برای انحراف جوانان و نوجوانان است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در جلسه تفسیر سوره احزاب در مهدیه مشهد افزود: اگر اسلام و دین در جامعه پر رنگ تر شود، توطئه علیه ما هیچ اثری نخواهد داشت.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم باید هوشیار باشند و تحت تاثیر عملیات روانی دشمنان قرار نگیرند و برای رفع این توطئه باید به قرآن توسل جویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ارتباط با تحریم ها نیز برخی به دنبال امتیاز دادن به دشمنان هستند که این امر با اسلام و قرآن فاصله دارد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه همه باید با مراجعه به قرآن کریم تمام مشکلات را حل کنیم افزود: رهبر معظم انقلاب با آرامش و اطمینان با توطئه دشمنان برخورد می کند که نشان از توکل ایشان به خدا و قرآن دارد.

وی اظهار داشت: جوانان باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند، برخی جریان های سیاسی به دنبال فریب دادن نسل جوان هستند که باید جلو آنان ایستادگی کرد.

وی گفت: برخی به دنبال جدایی دین از سیاست هستند که باید در برابر این توطئه رجوع به قرآن و دین کنیم زیرا قرآن بهترین و موثرترین کتاب آسمانی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی انحراف جوانان تفسیر قرآن دشمنان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حسین العزی، معاون وزیر امور خارجه صنعاء با تأکید بر این که ما از توطئه‌های ایالات متحده و اقدامات خصمانه آنها اطلاع داریم، گفت: مسئولیت پیامدهای هرگونه حماقت برضد یمن از سوی آمریکایی‌ها برعهده خودشان است.

وی با انتشار مطلبی در شبکه ایکس به واشنگتن هشدار داد که در صورت انجام هرگونه اقدام خصمانه، یک راه امن در منطقه نخواهند یافت و همه منافع آنها، هدف آزادگان قرار خواهد گرفت.

العزی از واشنگتن خواست به اقدامات خصمانه خود نسبت به یمن دست بردارد پیش از آنکه افکار شکست خورده آن را جهنمی بی‌پایان بکشاند.

وی این سخنان را بعد از تلاش آمریکا برای به کارگیری ایادی داخلی خود برای برهم زدن ثبات در یمن بعد از شکست در بازدارندگی در دریای سرخ عنوان کرد.

نیروهای مسلح یمن در حمایت از غزه همچنان کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که در دریا سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند به سمت سرزمین‌های اشغالی در حرکت هستند را هدف قرار می‌دهند. کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی نیز در پاسخ به حمله به یمن، هدف نظامیان صنعاء هستند.

سرهنگ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیشب (جمعه) از حمله به نفتکش انگلیسی "Andromeda Star" در دریای سرخ و اصابت مستقیم آن خبرداد.

همچنین نیروی پدافند هوایی یمن موفق شد یک فروند پهپاد "MQ9" را در آسمان استان صعده و در حین انجام عملیات خصمانه سرنگون کند.

عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنج‌شنبه اعلام کرد که یمن به عملیات‌های نظامی خود ادامه داده و تلاش می‌کند، عملیات‌های خود را در اقیانوس هند توسعه داده و تقویت کند تا جایی که در محاسبات آمریکایی ـ انگلیسی ـ اسرائیلی نمی‌گنجد.

الحوثی باردیگر تاکیدکرد که تنها راه حل، توقف نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه و پایان محاصره این منطقه است و طولانی کردن این حملات و محاصره نتیجه عکس بر وضعیت اقتصادی دشمنان دارد.
 

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن