Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:06:25 GMT

۳ زندانی محکوم مالی با مساعدت خیران اصفهانی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۳۴۵۵

۳ زندانی محکوم مالی با مساعدت خیران اصفهانی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان، اسدالله گرجی‌زاده در این برنامه یک شهر ضیافت اظهار داشت: بالغ بر یک هزار و ۳۷ زندانی که ۱۱ درصد از زندانیان استان اصفهان را شامل می‌شوند محکوم مالی هستند.

وی افزود: کل بدهی این افراد که ۱.۵ درصد از آنان را زنان و ۹۸.۵ درصد نیز مردان شامل می‌شود ۲۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در ادامه با قدردانی از کمک‌ها و مساعدت‌های مردم و خیرین استان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تصریح کرد: ۷۴ درصد جرایم غیرعمد از محکومین مالی، ۲۱ درصد مهریه و ۵ درصد هم مربوط به نفقه و عدم پرداخت دیون هستند.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه مردم، خیرین و نیکوکاران در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اظهار داشت: سال گذشته استان اصفهان با آزادی یک هزار و ۲۴۰ زندانی که ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی داشتند رتبه اول را در کشور کسب نمود.

هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با تعهد ۵۰ میلیون تومانی در آزادی زندانیان سهیم شد

گرجی زاده گفت: در اولین شب از برنامه یک شهر ضیافت مبلغ ۱۱۷ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان توسط مردم به صورت نقدی و تعهدی جمع‌آوری شد و هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با تعهد ۵۰ میلیون تومانی در این حرکت خیر سهیم شد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب همزمان با اولین شب از ماه مبارک رمضان زمینه آزادی سه زندانی محکوم مالی فراهم شد.

کد خبر 4612083

منبع: مهر

کلیدواژه: زندان آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند