Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:51:32 GMT

رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۳۹۲۳

رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان از روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه تا روز جمعه ۱۰ خرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران، خوابگاه شماره یک برگزار می‌گردد.

در این مرحله از تمرینات ۵۱ جودوکار به مسابقات انتخابی دعوت شدند. مسابقه انتخابی با دو کیلوگرم ارفاق وزنی ۲۲ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزن کشی ساعت ۱۶ الی ۱۷ در محل خوابگاه انجام می‌شود و از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته می‌شود در نهایت نفرات منتخب در اردو باقی می‌مانند.

سجاد اوقاتی از آذربایجان شرقی، علیرضا خجسته، محمدرضا صدیقی، پوریا شکری، محمدسعید مدنی و میثم محمدی از البرز، ایمان نیک اقبال و مهران رحیم نیای از اصفهان، رضا رضایی، سجاد کریمیان، احمد قاسمی، سید مهرداد زمانی، محمد ملک محمدی، محمد جمالی، حمیدرضا ملک زاده، سعید ملایی، سهیل جمال آبادی، حسین صدارت و مجید حسنی از تهران، آرمین بندار، حامد باقری نیا، جلال محجوب، جواد محجوب، جعفر فیروزآبادی، جعفرپهلوانی، حیدر زحمت کش و امید تیزتک از خراسان رضوی، رضا حسن زاده و محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی، امین داودی خواه، علی عزیز چمبی، منصور طاهری و ناصر ناصری پور از خوزستان، سجاد حسین زاده، مهدی فتحی پور، مجتبی ثاقب نام، تورج چناری، مسعود شادمانی از فارس، علیرضا شیری نوکنده ای، رامین صفویه و سعید مرادی از قزوین، حسین سلیم پورفرد از قم، روزبه فرزانه از کرمانشاه، پرهام رئیسی از گلستان، قاسم نوری زاده، محمد عباس نژاد، احسان بهرامیان، کاویان بیرانوند از لرستان، محمدحسین بابائیان از مازندران، ابوالفضل محمودی از مرکزی، شایان خیراندیش از یزد نفراتی هستند که در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 4612075

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو رقابتهای انتخابی تیم ملی تیم ملی جودو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ

حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکنش نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش‌تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل‌های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان