Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این شهرستان مرکز تصویربرداری مجهزی وجود دارد که از سایر شهرستان‌های همجوار نیز به آن مراجعه می کنند اما نبود متخصص رادیولوژیست در این فضای مناسب این بخش را با مشکل روبرو کرده است.
وی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی در بیمارستان بوکان فعال بوده و سالانه 50 هزار نفر به آن مراجعه می کنند، اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر متخصص رادیولوژیست، نیازمند متخصص مغز و اعصاب نیز است که تلاش می شود در نیمه دوم امسال 2 متخصص رادیولوژیست و یک متخصص مغز و اعصاب جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی در مورد مراحل احداث بیمارستان 200 تختی این شهرستان نیز گفت: این طرح که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان کلنگ زنی شد در شهریور ماه امسال مراحل اجرایی آن آغاز می شود.
وی ادامه داد: اعتبار ساخت این بیمارستان در بودجه سال جاری مصوب شده و مراحل آزمایش خاک آن نیز توسط کارشناسان انجام شده و هم اکنون در حال طراحی نقشه است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: در بیمارستان جدید بوکان که در جوار بیمارستان فعلی احداث می شود ۱۸ تخت LDR در بیمارستان جدید تصویب شده که این تخت ها ویژه زایمان طبیعی برای مادران باردار با امکانات کامل، پرستار و مامای اختصاصی است.
به گزارش ایرنا، بوکان دارای یک بیمارستان با 250 تخت بیمارستانی است که داری بخش های مختلف از جمله بخش جراحی زنان و مردان، بخش های ان آی سی یو، آی سی یو، کودکان، مرکز تصویربرداری و دیگر بخش های بیمارستانی است.
یک هزار و 200 نفر پرسنل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم اکنون مشغول خدمات دهی به مراجعه کنندگان هستند.
7510/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 زایمان شبکه بهداشت و درمان کودکان مغز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر