Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- درگیری‌ها در لیبی با گذشت بیش از یک ماه از اعلام حمله خلیفه حفتر برای تصرف طرابلس پایتخت لیبی همچنان ادامه دارد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ درگیری میان نظامیان دولت وفاق ملی لیبی تحت حمایت سازمان ملل و نیرو‌های خلیفه حفتر در حومه طرابلس با شدت ادامه دارد.
درگیری‌ میان نیرو‌های دولت وفاق ملی و خلیفه حفتر در محوطه فرودگاه بین المللی طرابلس با شدت در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر کمیته دفاعی پارلمان لیبی استفاده از خلبانان و مزدوران خارجی برای حمله به طرابلس و استفاده از آنان برای قتل عام غیرنظامیان را محکوم کرد.
بامداد امروز چهارشنبه نیز نیرو‌های حفتر با حمله به محل اسکان مهاجران غیرقانونی در محله «تجورا» در حومه طرابلس را هدف قرار دادند. در جریان این حمله شمار زیادی از غیرنظامیان کشته شدند.
حومه طرابلس از بیش از یک ماه گذشته به عرصه نبرد میان نیرو‌های حفتر و دولت وفاق ملی تبدیل شده است. حفتر ماه پیش اعلام کرد قصد دارد طرابلس را تصرف کند. اما با مقاومت نیرو‌های دولت وفاق ملی مواجه شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیبی خلیفه حفتر وفاق ملی لیبی درگیری شدید طرابلس فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در سوریه انجام شد، با تحلیل موجی از نظامیان ارشد کشورهای مختلف درباره تبعات نظامی و امنیتی‌اش همراه شده است. در همین راستا ژنرال جی دی بکشی سرلشکر ارتش هند به تحلیل و ارزیابی این حمله پرداخته که با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند/ جنگ را باختیم
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • (ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت