Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@11:05:55 GMT

جشن رمضان با همکاری بهزیستی و کمیته امداد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۵۴۹۷

جشن رمضان با همکاری بهزیستی و کمیته امداد برگزار می شود

بیات نژاد گفت: امسال جشن رمضان با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و صداوسیما از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «داریوش بیات نژاد» در نشست تبیین برنامه های جشن رمضان با تاکید بر اینکه این جشن برای حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برگزار می شود افزود: بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به عموم مردم عرضه می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: همچنین جذب مشارکت‌های مردمی در حمایت از مددجویان بهزیستی از دیگر برنامه های ما می باشد و در این نمایشگاه خدمات تخصصی بهزیستی نیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد. مانند غربالگری چشم در راستای شناسایی تنبلی چشم، ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای از سوی غرفه همیاران سلامت، ارائه‌ی مشاوره ژنتیک برای پیشگیری و کاهش معلولیت‌ها و عرضه محصولات صنایع دستی تولید شده توسط هنرمندان از دیگر برنامه های ماست.

 

بیات نژاد با تاکید بر اینکه ۶۰ غرفه به مددجویان بهزیستی برا عرضه محصولات خود اختصاص یافته افزود: مردم استان تهران در سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی ۳۱ درصد نسبت به سال ۱۳۹۶ مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی‌ بیشتری به سازمان بهزیستی دادند، که بیانگر نوعدوستی و همیاری مردم استان تهران در سیل اخیر و اعتماد آنها به بهزیستی می باشد.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته بانکها همکاری خوبی را برای ایجاد اشتغال در بین مددجویان نداشتند گفت: در حالی تعهد ما برای ایجاد ۲هزار و ۳۰۰ اشتغال بود، بهزیستی استان تهران توانست برای ۳ هزار و ۳۷۵ نفر ایجاد اشتغال نماید.

مدیر کل بهزیستی استان تهران شفاف سازی را از دیگر اقدامات قابل توجه بهزیستی برشمرد و گفت: هم اکنون پرداخت یارانه مراکز شبانه روزی بهزیستی به صورت الکترونیکی پرداخت می شود و در آینده ای نزدیک یارانه مراکز روزانه و امداد ماهیانه کودکان تحت پوشش به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.

 

در ادامه این نشست محمدجواد قنبری، سرپرست امور نمایشگاهی گفت: در ماه رمضان امسال با مشارکت بهزیستی، صداوسیما و کمیته امداد نمایشگاه جشن رمضان در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود، که برنامه‌های فرهنگی هنری آن از طریق کمیته امداد تهیه و در شبکه پنج پخش خواهد شد، و غرفه‌های استارت آپی و دانش بنیان به عرضه محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی می‌پردازند که در این زمینه تعدادی از متولیان اصناف نیز کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای اسلامی طی ماه رمضان به برپایی شادمانی معنوی می‌پردازند، گفت: جامعه در ماه رمضان نیز به فضایی شاد نیازمند است و نمایشگاه بین‌المللی سایت معتبر نمایشگاهی ایران در سطح بین المللی است که امسال با برگزاری جشن رمضان سعی کرده تا بهزیستی و کمیته امداد فضایی برای ارائه خدمات خود داشته باشند و هم مردم از فضای مفرح نمایشگاه تهران استفاده کنند.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان برنامه های ماه رمضان حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان اردبیل مراسم اختتامیه بیات نژاد مددجویان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند