Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: بیش از ۸ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خراسان رضوی، به مناطق سیل زده ارسال شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: ۶۹ محموله کمک‌های غیر نقدی و ارسال کمک 8 میلیارد تومانی مردم استان، به مناطق سیل زدهامدادی به سه استان گلستان، لرستان و خوزستان ارسال شد که از این تعداد ۴۲ محموله به گلستان، ۲۲ محموله به لرستان و ۵ محموله به خوزستان فرستاده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مجتبی احمدی شعار امسال جمعیت هلال احمر را "سیل مهربانی جاری است" عنوان کرد و گفت: علت نام گذاری، تاکید بر کمک به مردم سیل زده تا پایان مرحله امداد رسانی است و تا این لحظه ۵۰ نیروی عملیاتی و ۱۵ خودرو عملیاتی امدادی به استان گلستان ارسال شد و کار‌های امدادی را دنبال می‌کنند.
احمدی افزود: هم اکنون کمک‌ های مردمی این استان‌ ها از حالت زیستی و معیشتی و بهداشتی خارج شده است و نیازمند کمک‌های مردم برای لوازم زندگی سیل زدگان هستیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خراسان رضوی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • خراسان رضوی بارانی می شود