Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های یمنی از شلیک یک فروند موشک زلزال به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به مرکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه الصوح واقع در جبهه نجران شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که بر اثر این حمله موشکی شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی با یک فروند موشک هدایت شوند یک دستگاه بولدوزر نظامی متجاوزان و یک خودروی حامل مزدوران را در منطقه "الطلعه" در نجران منهدم کردند.

تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه دو تن از مزدوران سودانی را در شمال منطقه مرزی میدی واقع در استان حجه به هلاکت رساندند.

شکار 4 متجاوز سودانی توسط نیروهای یمنی

و خبر دیگر اینکه بر اثر حملات متجاوزان و مزدوران عربستان به منطقه "الفرس" در بخش "التحیتا" در استان الحدیده یک پیرزن یمنی به شهادت رسید و یک دختر بچه نیز زخمی شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتش یمن اعلام کرد این جنگنده آمریکایی در حال انجام ماموریت خصمانه و جاسوسی در آسمان صعده بود که توسط یک فروند موشک زمین به هوای ارتش یمن شکار شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد