Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم،  تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رساله هایی که در صنعت به کار می روند اظهار کرد: متاسفانه درصد رساله‌هایی که بر اساس قراردادهای ارتباط با صنعت نوشته می‌شوند قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: اما با این وجود رساله‌ها و پایان نامه‌ها در محیط دانشگاهی مورد پایش قرار گرفته و لازمه اتصال آن‌ها با صنعت بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی وزارت علوم درباره نقش دستگاه‌ها در پیشبرد رسانه ها و پایان نامه های دانشجویی اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید تقاضای خود را در بستر پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی بیان کنند.

حرکت فعاليت‌های پژوهشی دستگاه‌ها به سمت پروژه‌های تحصیلات تکمیلی 

وی ادامه داد: آنچه به عنوان فعالیت پژوهشی در دستگاه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد باید به سمت پروژه تحصیلات تکمیلی حرکت کند.

برومند تصریح کرد: هدف این است که اول دستگاه های دولتی به سمت پروژه ها و پایان نامه ها حرکت کنند و پس از آن ها شرکت بخش خصوصی وارد عمل شود.

معاون پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه در حال حاضر برخی از طرح‌ها و برنامه‌ها انجام شده است گفت: در حال حاضر با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ کرده‌ایم تا اعتباری برای پژوهش‌های تقاضا محور در نظر گرفته شود.

وی یادآوری کرد: این بودجه برای پیشبرد فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دستگاه‌های مختلف در بستر پایان‌نامه‌های دانشجویی است و امیدواریم تا تمام بخش های کشور در این حوزه فعال شوند و بتوانیم آینده درخشانی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6093695

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور