Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،معاون مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست توجیهی دانشجویان رشته‌های دریانوردی و مهندسی کشتی در چابهار اظهار کرد: گسترش و توسعه فعالیت‌های تخصصی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در بخش صنعت دریایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین یونسی افزود:در تلاش هستیم تا این دانشگاه به صورت فوق تخصصی آموزش جوانان کشور را در صنعت استراتژیک دریایی عهده دار شود.

وی بیان کرد: با توجه به بهره مندی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از توانمندی‌های علمی و تخصصی منحصر بفرد، در صدد هستیم تا مورد آموزش تخصصی، نیروی انسانی مورد نیاز شرکت‌ها و ارگان‌های دریایی کشور را توسط این دانشگاه به عنوان قطب اصلی آموزش دریایی کشور، بستر سازی کنیم.

معاون اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه امروز اصلی‌ترین دغدغه جامعه مساله اشتغالزایی است خاطر نشان کرد: این موضوع نه تنها برای خانواده‌ها، بلکه برای اقتدار و رشد کشور نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: از مواردی که در کشور بویژه در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به وضوح قابل مشاهده است تامین نیروی کار متخصص در حوزه دریانوردی قرار دارد.

یونسی تصریح کرد: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با سابقه فعالیت تخصصی بیش از ۴۰ سال و باتوجه به موقعیت خاص جغرافیایی خود و با درنظرگرفتن مزیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از قطب‌های اصلی دانشگاهی کشور در صنعت دریایی قرار دارد بطوریکه این دانشگاه تخصصی، در بین سازمان‌های دریایی و شرکت‌های کشتیرانی کشور نیز جایگاه بسیار ویژه‌ای به خود اختصاص داد است.

وی بیان کرد: هدف اصلی ما و دانشگاه دریانوردی چابهار بر این مهم است که دانشجو همراه با افسر آموزشی جهت دوره کارورزی اعزام شوند.

معاون اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در تلاش هستیم بودجه لازم برای این امر را از وزارت خانه‌های مطبوع تامین کنیم.

انتهای پیام/گ

 آموزش و تامین ناوگان ارگان‌های دریایی  در چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دریانوردی آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها