Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مهلت ثبت نام اینترنتی وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت ۲۴ فردا، چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت، تمدید شد.

سید میعاد صالحی گفت: بازنشستگان تحت پوشش صندوقبازنشستگی کشوری که فرزندانشان صرفاً در سال ۱۳۹۷ ازدواج کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir نسبت به ثبت نام اینترنتی وام ۲۰ میلیون تومانازدواج اقدام کنند.

صالحی یادآور شد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام امروز به پایان می‌رسد، این مهلت تا یک روز یعنی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ تمدید شد.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اولویت این وام با بازنشستگانی است که کمترین میزان حقوق را دریافت می‌نمایند. همچنین منابع این وام از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری صندوق تأمین شده است. این وام با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه و اقساط ماهانه حدود ۴۰۰ هزار تومان صرفاً برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که عقد نامه شأن در سال ۱۳۹۷ صادر شده باشد، درنظر گرفته شده است.

برای ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، بارگذاری ۴ صفحه اول عقدنامه مربوط به سال ۱۳۹۷ و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی بازنشسته(همسر بازنشسته) و فرزند (شامل زوج و زوجه) در سامانه ثبت نام اینترنتی وام، مورد نیاز است.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Duf برچسب ها: بازنشستگان ، وام ازدواج ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازنشستگان وام ازدواج بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد