Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:07:19 GMT

زنان کماندار ایران به یک‌هشتم مسابقات شانگهای صعود کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۳۸۴

زنان کماندار ایران به یک‌هشتم مسابقات شانگهای صعود کردند

تهران - ایرنا - تیم ملی تیراندازی با کمان رشته ریکرو زنان که با ترکیب زهرا نعمتی، نیلوفر علیپور و شیوا شجاع مهر در دومین مرحله جام جهانی در شانگهای حضور دارند با شکست تیم حریف در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در شانگهای چین، زنان کماندار ایرانی امروز (پنجشنبه) در بخش تیمی به مصاف کمانداران بریتانیایی رفتند و با پیروزی 6 بر 2 موفق به صعود به مرحله یک هشتم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمانداران تیم ریکرو زنان کشورمان باید در مرحله یک هشتم مقابل کماندارانی از دانمارک سیبل ها را نشانه گیری کند.
دومین مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان از 16 اردیبهشت در شانگهای چین آغاز شده است و تیم ملی کشورمان با 12 کماندار زن و مرد در دو بخش ریکرو و کامپوند در این رقابت ها شرکت کرده است.
تیم کامپوند مردان ایران نیز که با ترکیب محمدصالح پالیزبان، اسماعیل عبادی و نیما محبوبی پس از تساوی 227 بر 227 مقابل چین‌تایپه به دلیل تعداد کمتر زدن در مرکز بخش 10 امیتازی نسبت به حریف با وجود تساوی بدست آمده ، از ایستادن در جمع هشت تیم برتر باز ماندند.
ورزشی **1828**9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تیراندازی با کمان جام جهانی شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها