Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "همسرایی" گفت: هنرمندان می‌توانند در فضای مجازی باعث فرهنگسازی بسیاری شوند زیرا حوزه تخصصی ما هنر و فرهنگ است اما اینکه بخواهیم در مورد مسائلی که در آن تخصص نداریم در فضای مجازی اظهارنظر کنیم از نظر من صحیح نیست.

شراره رخام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضور در فضای مجازی گفت: در حال حاضر فضای مجازی فضایی است که می توان از آن استفاده بهینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان یک بازیگر این فضا را بستری مناسب برای ارتباط مستقیم با مخاطبان می دانم. زیرا آنها می توانند به راحتی از مجموعه فعالیت‌های من آگاه شده و به تماشای آنها بنشینند.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من فضای مجازی راه ارتباطی بسیار موثر است که ما می توانیم از آن در جهت مثبت استفاده کنیم. این فضا و نوع استفاده از آن کاملاً به خود ما بر می گردد و به نوعی بیانگر شخصیت ماست. فضای مجازی می‌تواند خوبی های خودش را داشته باشد.

بازیگر "آرزوهای ناتمام" فضای مجازی را بستر مناسبی برای تبلیغات دانست و اضافه کرد: بسیاری از افراد از این فضا برای رونق در کسب و کارشان بهره می برند. به نظر من فضای مجازی نیازمند هدایت صحیح است، هدایتی که این فضا را از حاشیه‌ها دور نگه دارد.

وی با اشاره به برخی حواشی موجود در فضای مجازی افزود: همواره عده‌ای هستند که از هر چیزی سوء استفاده می کنند که فضای مجازی هم بخشی از آن است. اینها در هر فضایی باشند می‌خواهند آن فضا را به اغتشاش بکشانند و در آن حاشیه ایجاد کنند. البته این به معنی بدی فضای مجازی نیست بلکه بد اخلاقی این افراد را نشان می دهد.

بازیگر سریال "همسرایی" درباره اظهار نظر هنرمندان در فضای مجازی تاکید کرد: هنرمندان می‌توانند در فضای مجازی باعث فرهنگسازی بسیاری شوند زیرا حوزه تخصصی ما هنر و فرهنگ است اما اینکه بخواهیم در مورد مسائلی که در آن تخصص نداریم در فضای مجازی اظهارنظر کنیم از نظر من صحیح نیست، اما متاسفانه عده ای به این روش نادرست می پردازند.

وی در مورد فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: هم اکنون مشغول بازی در نمایش "سیاست سوختن شربت خانه" هستم. خوشحالم که این نمایش فراتر از تصور ما با استقبال تماشاگران روبرو شده و حتی تماشاگرانی را داشتیم که بارها به تماشای آن نشسته اند.

این بازیگر سینما در قبال مضمون نمایش سیاست سوختن شربت خانه افزود: این نمایش روایت جذابی را در حال و هوای کمدی تلخ دنبال می کند که علاوه بر خندیدن، مخاطب را به تفکر وادار می کند. این تئاتر تجربه بسیار شیرین و جذابی برای من است که همچنان کارش را روی صحنه ادامه می دهد.

رخام درباره حضورش در عرصه تصویر خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی درباره حضورم در یک سریال نمایش خانگی شده که به امید خدا از دو ماه دیگر فیلمبرداری‌اش شروع می‌شود. علاوه بر آن به احتمال فراوان در یک اثر سینمایی نیز به ایفای نقش خواهم پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شراره رخام شراره رخام بازیگر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است