Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امروز شرایط کشور ایجاب می‌کند تا جریانات سیاسی خود را ملزم به امیدآفرینی به مردم بدانند. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمد مهدی شهریاری امروز در همایش حراست‌ها و گام دوم انقلاب که به میزبانی دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رقابت‌های بی‌ثمر سیاسی، ناهماهنگی جریانات سیاسی در خصوص امیدآفرینی به مردم سبب می‌شود تا دولت نتواند به‌درستی به تعهدات خود در قبال مردم عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی گفت: سوء مدیریت‌های سال‌های گذشته عاملی مهم در ایجاد فضای بی‌اعتمادی به دولت است و اگر مدیریت‌ها در گذشته پاسخگویی مناسب به مطالبات به‌حق مردم بود امروز دولت با انبوهی از سوء مدیریت‌ها و تعلل در اجرای تعهدات مواجه نبود.

شهریاری گفت: متأسفانه بخشی از سرمایه‌های اجتماعی نه به خاطر سیاست‌های جنگ‌طلبانه دشمن، بلکه به خاطر سیاست‌های غلط ما در برخی موضوعات از بین رفته و بازسازی این اعتماد از دست رفته به تلاشی صادقانه توام با شفاف‌سازی نیازمند است.

وی افزود: خوشبختانه وزارت اطلاعات از سال‌های گذشته تا به امروز توانسته نسبت به جلب و بازسازی اعتماد مردم به خوبی عمل کند و در این میان وظیفه نیروهای حراست در بازسازی اعتماد مردم سنگین و مهم است و هر‌گونه کوتاهی از جانب نیروهای حراست خسارت‌های جبران‌ناپذیری را در از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی به دنبال دارد.

ارتشیان ‌با حضور به موقع در مناطق سیل‌زده در بین مردم ‌امیدآفرینی کردندمقدم‌فر: ‌امیدآفرینی نیروهای انقلابی و جهادی در منطقه سیل‌زده پلدختر/‌ر‌سانه‌های ‌انقلابی‌ به شبهه‌افکنی‌ معاندان نظام پاسخ دهندعزم و اراده و امیدآفرینی امدادگران هلال احمر در مناطق سیل‌زده ماژین ایلام به روایت تصویر

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: شرایط امروز کشور در دهه پنجم انقلاب بسیار حساس‌تر از گذشته است و یقین داریم که امسال نیز با درایت‌های مقام معظم رهبری با کمترین هزینه برای کشور سپری می‌شود و هم‌اینک سیاست‌های استکبار‌ستیزی و دفاع از مظلومین سبب شده تا منافع قدرت‌های استکباری به خطر بیفتد تا تحریم‌های مختلف را ‌علیه کشورمان اعمال کنند.

 ‌انتهای پیام/ ز

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،آزاد توحیدی  افزود: تا ششم اردیبهشت ماه امسال اختلاف دمای جاری با سال گذشته ۰.۶ درجه و متوسط دمای زراعی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حدود ۶.۵ درجه بوده است.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: متوسط دمای زراعی سال جاری استان ۷.۱ درجه بود که نسبت به میانگین سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: بیشترین میانگین دمای ثبت شده سال زراعی جاری در شهرستان سردشت با ۱۰.۳ درجه ،پلدشت با ۹.۷، نقده و میاندوآب با ۹درجه سانتی گراد بود.

توحیدی ادامه داد: کمترین متوسط دما نیز در چالدران با سه درجه، تکاب با ۴.۳ و سلماس با پنج درجه سانتی گراد در سال زراعی جاری ثبت شده است و شهرستان چالدران و تکاب شاهد افزایش دما نسبت به سال گذشته هستند.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت:متوسط بارش استان طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

 

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود