Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@20:49:46 GMT

چهره تکیده رئیس امارات پس از غیبت‌ یک ساله +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۹۶۵

چهره تکیده رئیس امارات پس از غیبت‌ یک ساله +عکس

به گزارش فارس، «خلیفه بن زاید آل‌نهیان» رئیس امارات در تصاویری جدیدی که از وی منتشر شده، بسیاری خسته و پیرتر از قبل به نظر می‌آید.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی امارات «وام»، تصاویر منتشر شده مربوط به دیدار سران اماراتی با خلیفه بن زاید برای تبریک حلول ماه رمضان در خطر «البطین» ابوظبی است.

 

کاربری به نام «اسعد الشرعی» که خود را فعال رسانه‌ای و حقوقی معرفی کرده، با بازنشر عکس محمد بن زاید که در حال بوسیدن دست خلیفه بن زاید است، نوشت: بیچاره خلیفه، هیچ انسانی را ندیده‌ام که به او اندازه این ظلم شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول عمرش دکور رئیس دولت امارات بود (رئیس واقعی نبود) درحالی که برادرش محمد همان رئیس عملی است. (وضعیت او) طوری است که نه حاکم است، نه محکوم است، نه زنده است و نه مرده. حتی در آخرین روزهای عمرش، برادرش محمد او را (از خانه) بیرون می‌کشد تا عکس عوام‌فریبانه بگیرد، تا مردم بگوید: ببینید من (محمد بن زاید) چقدر مهربان و خوب هستم.

«محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی تصویری از این دیدار منتشر کرد و «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی، برادر ناتنی رئیس امارات، تصویر فوق را از بوسیدن دست برادرش در این دیدار به اشتراک گذاشت.

از دیگر مقامات شرکت‌کننده در این دیدار، «حمید بن راشد النعیمی» حاکم عجمان، « سعود بن راشد المعلا» حاکم فجیره، «سعود بن صقر القاسمی» حاکم رأس‌الخیمه، «حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم» ولی‌عهد دبی، «سیف بن زاید آل نهیان» وزیر کشور و تعدادی دیگری از نمایندگان امارت‌های شارقه، ام‌القوین، عجمان، فجیره و رأس‌الخیمه بودند.

خلیفه آخرین بار خردادماه سال گذشته (1397) اولین بار پس از پنج ماه و برای سومین بار پس از پنج سال در انظار عمومی ظاهر شد. خلیفه بن زاید طی سال‌های گذشته بسیار کم در محافل عمومی حاضر شده و محمد بن زاید برادر ناتنی وی عملا اداره امور را بر عهده داشته است. خلیفه بن زاید 70 ساله که از نوامبر 2004 ریاست را بر عهده گرفته در 24 ژانویه 2014 سکته کرد و همین مسأله باعث شد از اداره امور باز بماند هر چند ظاهرا هنوز رئیس امارات خوانده می‌شود.

 

رئیس امارات قبل از سکته

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش با شغل متفاوتی به فوتبال باز می‌گردد.

طرفداری | رای‌گیری جایگاه ریاست باشگاه پورتو با موفقیت نامی آشنا همراه شد. 

دوران 42 ساله پینتو دا کوستا در پورتو به پایان رسید و پس از رای‌گیری امروز، آندره ویاش بواش حداقل تا سال 2028 به عنوان رئیس باشگاه پرتغالی فعالیت خواهد کرد. ویاش بواش 46 ساله که با سرمربی‌گری در پورتو برای خود نامی در فوتبال دست و پا کرده بود، با عنوان شغلی جدیدی به حضور در مستطیل سبز ادامه خواهد داد. به گزارش فابریتزیو رومانو، تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت 48 ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است