Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@02:53:57 GMT

نرخ ارز مسافرتی 19 اردیبهشت 98

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۳۱۱

بانک مرکزی امروز قیمت ارز مسافرتی (یورو) را بدون کارمزد ۱۷ هزار و ۵۲۲ تومان اعلام کرد.

به گزارش صدای ایران از تسنیم؛ شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند.


شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 17 هزار و 522 تومان می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 17 هزار و 550 تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز قبل افزایش یافته است.


گفتنی است، قیمت ارز مسافرتی از نرخ خرید و فروش یورو در صرافی های بانکی بالاتر است؛ در صرافی ملی امروز قیمت فروش یورو 17 هزار و 200 تومان و قیمت خرید این ارز 17 هزار و 100 تومان اعلام شده است

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ارز مسافرتی ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول