Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:37:22 GMT

مراسم اهدای جوایز اولین دوره جشنواره رشته‌های بیلیاردی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۹۶۵

مراسم اهدای جوایز اولین دوره جشنواره رشته‌های بیلیاردی

مراسم اهدای جوایز اولین دوره جشنواره رشته‌های بیلیاردی گیلان برگزار شد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم اهدای جوایز اولین دوره جشنواره رشته‌های بیلیاردی گیلان به میزبانی باشگاه شاررشت تحت عنوان جام رمضان  واهدای احکام کمیته‌های اسنوکر، پاکت بیلیارد و مربیان با حضور مهندس سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس  استان گیلان و محمد شادمان رئیس هیئت شهرستان رشت و مجتبی نظری مسئول کمیته اقتصادی هیئت استان برگزار شد و به افراد ذیل در رشته‌های مختلف لوح قهرمانی و مدال و جوایز ارزنده ای اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسنوکر15 توپ انفرادی با 43 شرکت کننده:
1-حامد ذره دوست
2-نیما اجاقی
3-عرفام معصوم بابایی
4-محمدرضا ملک زاده

ناین بال انفرادی با 15 شرکت کننده:
1-رامین نصرتی
2-حمید بکیان
3-مشترک علیرضا نوروززاد و پاشا عالمی

ایت بال انفرادی با 25 شرکت کننده:
1-امیر مردانی
2-علیرضا نوروززاد
3-مشترک وحید جهانگیری و رامین نصرتی

اسنوکر تیمی با حضور 16 تیم:
1-تیم سرباز(مهدی یزدان پرست و محمد خسروانی)
2-تیم پرسپولیس(عرفان معصوم بابایی و وحید جهانگیری)
3-مشترک کوچولوهای قدیم(میلاد وفادار و مرتضی پور مهدی) و کیوبال2(امیر حسن شعبانی و ایمان ایمانی) 

ایت بال تیمی شات تو شات با حضور 6 تیم سه نفره:
1-پاسارگاد 2(علیرضا نوروز زاد و امیر مردانی )
2-پاسارگاد 1(عرفان معصوم بابایی و نیما سرخوش )
3-پاسارگاد 3(رامین نصرتی و وحید جهانگیری)و پل کیاشهر(محمد خسروانی و محمود کیانی)

در پایان مراسم حکم حامد ذره دوست به سمت رئیس کمیته اسنوکر استان گیلان و پاشا عالمی به سمت رئیس کمیته پاکت بیلیارد استان گیلان و نیما غلامی مسئول طرح کارت عضویت فدراسیون و ثبت سامانه مبین ورزشکاران هیئت و هادی قلی پور به سمت دبیر کمیته مربیان هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان توسط رئیس هیئت اهدا گردید.

در حاشیه مراسم رئیس هیئت استان در گفت‌وگو با روابط عمومی هیئت ضمن اعلام آمادگی هیئت استان برای هر گونه همکاری با فدراسیون جهت اجرایی شدن طرح جدید برگزاری مسابقات رنکینگ گفت به عنوان رئیس هیئت استان در راستای قانون از منافع بازیکنان استانم دفاع می‌کنم اما همیشه عرض کردم که نظر مسئولین فدراسیون فصل الخطاب می‌باشد و برای نظراتشان احترام قائل هستم و از باشگاه‌ها و بازیکنان انتظار دارم با هیئت استان همکاری کنند. در این مراسم حواله پاداش یک میلیون تومانی بعد از تایید مسئولین فدراسیون و اداره کل به اقای حامد ذره دوست اهدا گردید.

حیدری‌نژاد نایب قهرمان رقابت‌های اسنوکر رنکینگ آسیایی شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیلیارد بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد. این همایش کمتر از یک ماه به پایان مهلت ارسال آثار، جوایز خود را در بخش‌های مختلف اعلام کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

مقالات پژوهشی

نفر اول ۳۰ میلیون تومان
نفر دوم ۲۰ میلیون تومان
نفر سوم ۱۵ میلیون تومان

جُستار‌های آزاد

جُستار برگزیده ۲۰ میلیون تومان

فیلم‌- جُستار

جُستار برگزیده ۲۵ میلیون تومان

ترجمه

ترجمه برگزیده ۱۵ میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند.

مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارائه، یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳ است و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند