Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@23:49:15 GMT

تکذیب خبر خرید پیام‌رسان آی‌گپ توسط همراه اول

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۳۰۷۴

تکذیب خبر خرید پیام‌رسان آی‌گپ توسط همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" در پی انتشار خبری مبنی بر خرید ۸۰ میلیاردی پیام‌رسان آیگپ توسط همراه اول تکذیبه ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" در پی انتشار خبری مبنی بر خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آیگپ توسط همراه اول تکذیبه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

«در پی انتشار خبری مبنی بر " خرید ۸۰ میلیاردی پیام‌رسان آیگپ توسط همراه اول" به اطلاع می‌رساند مطالب ذکر شده در این خبر کاملاً نادرست و کذب محض می‌باشد و این خبر قویاً تکذیب می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" نه تنها هرگز اقدام به خرید شرکت کیان ایرانیان ننموده است بلکه این شرکت در تیرماه سال ۹۷ توسط همراه اول (شرکت سرمایه گذاری نور دنا) با هدف حمایت از کسب و کار دیجیتال ایرانی تأسیس گردیده و از ابتدا ۵۰ درصد سهام آن متعلق به همراه اول بوده است.

لازم به ذکر است همانگونه که پیش از این هم بارها توسط مدیریت محترم عامل همراه اول اعلام گردیده، سیاست همراه اول حمایت از کسب و کارهای ایرانی در حوزه دیجیتال (از جمله پیام رسان‌های داخلی) می‌باشد و سال گذشته همراه اول در حوزه‌های مختلف دیجیتال اقدام به سرمایه‌گذاری در چندین شرکت ایرانی نموده است و این روند علیرغم برخی کارشکنی‌ها و شیطنت‌های رسانه ای ادامه خواهد داشت.

با توجه به دروغ بودن مطالب ذکر شده در خبر منتشره و ایراد اتهامات بی‌اساس به همراه اول، این شرکت حق خود را در پیگیری حقوقی و قضایی این اتهامات محفوظ می‌دارد».

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تكذيب شد شبکه های اجتماعی همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، ششمین جشنواره سراسری «نقالان علوی» را با مدد مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی(ع) از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌کند.

*بخشهای جشنواره

مسابقه بزرگسالان

بخش طلاب

مسابقه دانش آموزی ۲ مقطع (ابتدایی و متوسطه) در ۴ سطح

مسابقه طومارنویسی

پژوهش و پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی

نمایشگاه پرده‌ها و نقاشی خیالی‌سازی

*مسابقه بزرگسالان

شرکت‌کنندگان در این بخش از بین هنرمندان و دانشجویان با سابقه اجرای نقالی کشور هستند. انتظار می‌رود در این بخش مجالس با آداب و ریزه‌کاری‌های سنتی، انتخاب طومارهای غریب و نقل های بدیع و حفظ ساختار نمایشی نقالی آمیخته به خلاقیت‌های فردی را شاهد باشیم.
جشنواره در این بخش میزبان ۱۰ اثر از برگزیدگان هیئت انتخاب آثار می باشد.به شرکت کنندگان در این بخش کمک هزینه پرداخت می‌شود.

*بخش طلاب

با عنایت به زمینه‌های تحصیلی، پژوهشی و مطالعاتی طلاب، فعالیت و حضور این گروه در حوزه نقالی و پرده‌خوانی می‌تواند پیوندی عمیق بین هنر و معرفت ایجاد کند. اسناد تاریخی گواه آن است که در ادوار مختلف، نقالان و پرده‌خوانان ضمن تسلط بر ادبیات داستانی، عالم به علوم دینی و معرفتی، قاری قرآن و مشرف بر حدیث بوده‌اند و همواره با نقل داستان‌هایی با مضامین حماسی و دینی، خواندن پندنامه‌ها و ربط‌زدن داستان‌ها با زندگی روزمره مردمان هم‌عصر خود، در دل تکایا و حسینه‌ها، از نقالی مکتب‌خانه‌ای ساخته بودند.

از سویی دیگر، با عنایت به فعالیت‌های تبلیغی طلاب، نقالی و پرده‌خوانی می‌تواند به عنوان ابزاری چند رسانه‌ای با ویژگی سهولت در اجرا، مکملی مهم برای امر تبلیغ باشد.

این بخش غیر رقابتی است. جشنواره در این بخش پذیرای حداکثر ۱۰ اثر است.

به شرکت‌کنندگان در این بخش کمک هزینه پرداخت می‌شود.

*مسابقه دانش آموزی ۲ مقطع (ابتدایی و متوسطه)

بخش دانش آموزی در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه، در ۲ دوره اول و دوم، مجموع ۴ گروه سنی برگزار می‌شود. جشنواره در این بخش با نظر هیات‌انتخاب از هر گروه سنی میزبان ۵ شرکت‌کننده است. به شرکت‌کنندگان در این بخش کمک هزینه پرداخت می‌شود.

*مسابقه طومارنویسی

با فقدان استادان مکتبی و سنتی و از بین‌رفتن بخشی از طومارها و از سویی گسترش هنر نقالی بین جوانان و نوجوانان، جامعه هنری نیازمند تولید طومارهایی با شاخصه‌های ادبی و هنری است. ویژگی طومارهای نقالی چنین شمرده شده است.

الف ـ سابقه و اصالت داستان‌ها

ب ـ آداب و آیین‌ها

ج ـ اهمیت زبانی

با عنایت به موارد یادشده، مسابقه طومارنویسی می‌تواند زمینه‌ساز کشف و معرفی طومارنویسان و طومارهای جدید برای تقویت و گسترش نقالی و کمک حال نقالان باشد.

در این بخش از آثار راه‌یافته به دبیرخانه، ۳ اثر در جشنواره معرفی می‌شوند. به هر اثر حق‌التالیف پرداخت می‌شود و طومارهای برگزیده از طرف دبیرخانه جشنواره به چاپ خواهند رسید.

*پژوهش و پایان نامه‌های برتر دانشجویی

تشویق و ترغیب دانشجویان و پژوهشگران برای شناخت جنبه‌های فلسفی، شیوه‌های اجرایی، آداب و ساختار نمایش‌های ایرانی، کارکردهای اجتماعی، سیر تاریخ سیاسی و اعتقادی، تاثیرگذاری و تاثیرپذیری نمایش‌های ایرانی از رخدادهای تاریخی، سیر تحول و تطبیق نمایش‌های ایرانی با تحولات اجتماعی و ... می‌تواند منجر به تولید پژوهش‌نامه‌ها و مقالات متعددی شود.

در بخش پژوهش و پایان‌نامه‌های برتر، جشنواره پذیرای پایان‌نامه‌های تخصصی و میان‌رشته‌ای با موضوع نقالی و پرده‌خوانی در تمامی مقاطع، پژوهش‌ها و مقالات آزاد است.

در این بخش از آثار راه‌یافته به دبیرخانه، ۳ اثر در جشنواره معرفی می‌شوند. به هر اثر حق‌التالیف پرداخت می‌شود و آثار برگزیده از طرف دبیرخانه جشنواره به چاپ خواهند رسید.

*نمایشگاه پرده‌ها و نقاشی خیالی‌سازی

با هدف آشنایی عمومی با هنر فاخر نقاشی خیالی‌سازی (پرده)، هم‌زمان با برگزاری جشنواره و در بخش جنبی، نمایشگاه پرده‌های سنتی و طراحی‌های گرافیگی جدید، برگزار می‌شود. از هنرمندان نقاش یا مالکان پرده‌های سنتی‌، برای نمایش و شرکت در این بخش دعوت به عمل می‌آید.

گاه ‌شمار جشنواره:

* مهلت ارسال آثار در تمامی بخش‌ها ۲۰ خرداد است.

* اعلام نتایج آثار منتخب ۲۵ خرداد

* زمان برگزاری جشنواره از ۱ تا ۴ تیر است.

*آیین اختتامیه جشنواره ۵ تیر و مقارن با عید سعید غدیر است.

* محورهای جشنواره:

۱- زنده نگه‌داشتن معارف علوی و واقعه غدیر خم به ویژه واقعه مباهله

۲- احیا و ترویج اشعار و متون ادبی غنی ایرانی و اسلامی با محوریت ولایت؛ غدیر و مباهله

۳- بیان سبک زندگی، علم و عمل حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام)

۴- ترویج اخلاق و جوانمردی برگرفته از سیره نبوی و علوی

۵- پاسداشت فرهنگ ولایتمداری در جامعه ایرانی-اسلامی

موضوعات جشنواره:

۱- پرداختن به اهمیت مباهله از منظر آیه ۶۱ سوره آل عمران: «فَمَنْ حَاجَّک فِیهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءَک مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَأَبْنَاءَکمْ وَنِسَاءَنَا وَنِسَاءَکمْ وَأَنفُسَنَا وَأَنفُسَکمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل‌لَّعْنَتَ الله عَلَی الْکاذِبِینَ»

۲- بیان داستان مباهله و واقعه غدیر و معرفت‌شناسی سیره زندگانی امیرالمومنین (علیه السلام)

۳- نقش واقعه غدیر و مباهله در پذیرش ولایت و ولایت‌پذیری در زمان معاصر

* شرایط عمومی جشنواره

تکمیل و تایید فرم جشنواره به ‌منزله آگاهی و پذیرش قوانین و رعایت تمامی مقررات جشنواره است.

هر متقاضی می‌تواند حداکثر یک اثر را برای حضور در جشنواره ارایه کند.

متون مورد استفاده هنرمندان و شرکت‌کنندگان باید بر اساس متون پیشنهادی ستاد جشنواره و یا منابع معتبر باشد. (معرفی منابع الزامی است.)

تمامی هنرمندان می‌توانند فیلم نقالی، فایل متن طومار و پژوهش‌ها و فرم شرکت در جشنواره را به صورت حضوری در تهران به دبیرخانه تحویل و یا به آدرس دبیرخانه از طریق پست ارسال کنند.

هر اثر نقالی باید حداقل ۱۵ دقیقه و حداکثر ۲۰ دقیقه باشد.

هیات‌انتخاب، آثاری را که فاقد کیفیت مناسب صدا و تصویر باشند مورد ارزیابی قرار نخواهد داد.

هر شرکت‌کننده در صورت پذیرفته‌شدن باید الزاما همان اثر ارسالی به دبیرخانه و پذیرفته‌شده را در جشنواره اجرا کند.

کد خبر 6099549 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است