Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با اشاره به پیش بینی وقوع بارش های رگباری بطور نسبی شدید طی سه روز آینده در پهنه وسیعی از این استان از مردم و مدیران خواست برای کاستن از پیامدهای منفی احتمالی این آشفتگی های جوی آمادگی خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اکبر بهنامجو، شامگاه پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل افزود: باتوجه به پیش بینی احتمال بارش قابل توجه باران و تگرگ در بازه زمانی کوتاه که از خصوصیات بارشی این فصل است رعایت جوانب ایمنی ازسوی مردم و نیز آمادگی ارگانهای ذیربط برای اینکه از این وضعیت جوی حاد بدون تلفات و خسارات گذر کنیم اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تمام ارگانهای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل آمادگی لازم برای مواجهه منطقی با هرگونه حادثه احتمالی طبیعی را دارند اظهار کرد: بهتر است با توجه به پیش بینی های انجام شده با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب و استقرار امکانات ، تجهیزات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در مناطق پرخطر این آمادگی را دوچندان افزایش دهیم.
وی حفظ جان مردم اعم از ساکنان منطقه و یا مسافران در جاده ها و مناطق سیاحتی استان اردبیل را در اولویت دانست و افزود : پیش بینی حوادث احتمالی و اطلاع رسانی به موقع می تواند جان مردم را از هرگونه خطر احتمالی پیش رو در امان نگهدارد.
مدیرکل هواشناسی اردبیل نیز در این نشست گفت: با ورود سامانه بطور نسبی قوی بارشی از عصر امروز تا ظهر شنبه بارش های رگباری اکثر نقاط این استان را در بر می گیرند.
سیاوش محمدی افزود : میزان بارش ها در مناطق مختلف استان اردبیل از 15 تا 45 میلی متر تخمین زده می شود و اما خروجی برخی مدل های هواشناسی نشانگر وقوع 70 میلیمتر باران رگباری در بازه زمانی چند ساعت است که در صورت تحقق می تواند منجر به سیلاب و خسارت شود.
وی موج دوم این سامانه را که از عصر جمعه در استان اردبیل فعال می شود قویتر از موج اول دانست.
6019/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار بارش اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران

بارش رگباری و شدید باران موجب جاری شدن روان آب در شهر بیرجند و آبگرفتگی معابر شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • بارش رگباری باران در فارس
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • بارش باران رگباری در شیراز