Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: با توجه بر مسئله اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج آن، تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین اداره فرهنگ و ارشاد، شرکت سنگ آهن و نهاد کتابخانه‌های عمومی در ۲۰ ماه تنظیم و امضا شد و اجرای ان بر عهده انجمن اهل قلم شهرستان قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را گسترش فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن کتابخوانی بیان کرد و افزود: ایجاد انگیزه و تقویت عادت به مطالعه در بین مردم به ویژه کارگران و نهاد‌های تولیدی و صنعتی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق با بیان اینکه طبق تعهدات مورد توافق در این تفاهم نامه طرفین از تاریخ امضا به مدت ۳ سال در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و کتابخوانی با هم همکاری خواهند داشت تصریح کرد: برگزاری جلسات مشترک نقد کتاب، ونمایی از کتاب‌های شاخص نویسندگان بومی و حمایت از مؤلفان و نویسندگان بومی در چاپ و نشر آثار، برگزاری مشترک نشست‌های ادبی، برگزاری مشترک مسابقه‌های کتابخوانی و نکوداشت گسترده روز کتاب در محافل عمومی برخی از بند‌های این تفاهم نامه است.

ارجمند خاطر نشان کرد: اجرای طرح سفیران دانایی در بین کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، حمایت از رسانه‌ها و مطبوعات محلی در راستای تشویق جوانان به مطالعه مفید و افزایش آگاهی عمومی و تهیه و اهدای سبد‌های فرهنگی حاوی کتاب‌های ارزشمند به دانش آموزان مدارس برخی دیگر از بند‌های تفاهم نامه است.

انتهای پیام/ی

تفاهم نامه‌ای جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد