Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی به طور رسمی از سری جدید گوشی خود با نام پیکسل 3a رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده قول داده است که یک دوربین فوق‌العاده با خود به همراه داشته باشد. علاوه بر آن گوشی پیسکل 3a و برادرش پیکسل 3a XL قرار است به مدت طولانی از بروزرسانی‌های نرم‌افزاری پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این گوشی‌های میان‌رده از لحاظ ظاهری زیاد با گوشی‌های هم سطح خود متفاوت نیستند اما باید بگوییم که چیزی در آن‌ها وجود دارد که تنها در گوشی‌های گران‌قیمت دیده می‌شود. سری پیکسل 3a دارای دوربینی است که کیفیت تصویر خروجی آن با پرچمداران رقابت می‌کند. دوربین تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی پیکسل 3a و XL دارای قابلیت بی‌نظیر Night Sight است که کاربر به وسیله آن می‌تواند تصاویری ثبت کند که با خروجی دوربین پیکسل 3، پرچمدار این شرکت، برابری می‌کند.

تنها این مسئله نیست که گوشی‌های پیکسل 3a و XL را در بین بقیه خاص می‌کند. قولی که گوگل برای بروزرسانی نرم‌افزاری این دستگاه داده دلیل دیگری است که این گوشی طرفداران زیادی به خود جذب کند. به گفته شرکت سازنده، سری پیکسل 3a سه بروزرسانی اصلی و بزرگ اندروید 10 Q، اندروید 11 R و اندروید 12 S را دریافت خواهد کرد. در ضمن برعکس بسیاری از شرکت‌ها که باید چند ماه منتظر آمدن بروزرسانی‌ها برای گوشی خود باشید، پیکسل 3a و XL به محض ارائه فایل آپدیت، ارتقا می‌یابند.

یکی از مسائلی که در این گوشی دیده نمی‌شود پردازنده بسیار با کیفیت است. در این گوشی‌ها به جای استفاده از پردازنده Snapdragon 855 که بسیار در بین میا‌ن‌رده‌ها مرسوم است یک پردازنده دیگر دیده می‌شود. خانواده پیکسل 3a دارای پردازنده Snapdragon 670 هستند. این یک تراشه جدید است که به وسیله Qualcomm ساخته شده و هنگامی که به نتایج بنچمارک این پردازنده نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که عملکرد مشابهی با Snapdragon 835 که در گوشی‌هایی مانند Pixel 2 XL در اواخر سال ۲۰۱۷ استفاده می‌شود، دارد.

چیزهای دیگری نیز هستند که در این گوشی‌های جدید پیکسل دیده نمی‌شوند که ما آن‌ها به طور مفصل در خبر دیگری توضیح داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:خانواده پیکسل 3a چه قابلیت‌هایی را ندارد؟

زمانی که شرکت‌های دیگر با اضافه کردن لنزهای بیشتر سعی در بهتر کردن کیفیت عکس‌ها دارند، گوگل تنها با یک لنز در گوشی‌های خود خروجی‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند.

انتهای پیام/

گوشی جدید پیکسل رونمایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوگل پیکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها