Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آرن داوودی عضو تیم بسکتبال پالایش نفت‌آبادان گفت: به علت اینکه بازیکنان خارجی در لیگ بسکتبال وجود نداشتند کیفیت مسابقات خیلی پایین بود.

آرن داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کیفیت امسال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به علت اینکه بازیکنان خارجی در لیگ وجود نداشتند کیفیت خیلی پایین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم حضور بازیکنان خارجی باعث می‌شود تا سطح مسابقات بالاتر برود. البته خداراشکر از مرحله پلی‌آف بازی‌های باکیفیت‌تری را شاهد بودیم. خیلی خوشحالم که توانستیم در فینال از سد تیم پر قدرت شهرداری گرگان عبور کنیم و به عنوان قهرمانی لیگ برسیم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا دارند، گفت: با توجه به حضورمان در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا مسئولان باید تمام تلاششان را انجام دهند تا بازیکنان خوبی را برای تیم جذب کنند تا با یک تیم خوب و آماده در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

بازیکن تیم پالایش نفت آبادان در واکنش به اینکه آیا سال آینده هم در این تیم می‌ماند یا خیر، تصریح کرد: مسئولان باشگاه پالایش نفت آبادان قول‌هایی داده‌اند که امیدوارم این وعده‌ها عملی شود. باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود اگر امکانات خوب و باب میل من باشد ترجیح می‌دهم سال آینده هم در این تیم بازی کنم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه آیا تیم ملی در جام جهانی شانسی برای گرفتن سهمیه المپیک توکیو دارد یا خیر، گفت: چون مسابقات از حساسیت بالایی برخوردار است و سهمیه المپیک هم به کشور‌های برتر تعلق می‌گیرد بدون شک تمام تیم‌ها با بهترین شرایط پا به این مسابقات می‌گذارند تا هر طور شده کسب سهمیه کنند. امیدوارم مسئولان فدراسیون شرایط خوبی را برای ملی‌پوشان کشورمان فراهم کنند تا تیم ملی در جام‌جهانی به نتایج خوبی دست یابد. معتقدم کار سختی پیش‌روی بازیکنان تیم ملی است تا بتوانند در جام‌جهانی سهمیه المپیک را به دست آورند. مطمئنا دغدغه کادرفنی تیم ملی و مسئولان هم این است تا در این رقابت‌ها بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرن داوودی فدراسیون بسکتبال المپیک توکیو شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر