Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: سازمان مالیاتی به جای فشار آوردن به سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و بازرگانان شناسنامه‌دار بیاید جلو فرار مالیاتی دلالان و قاچاقچیان را بگیرد.به گزارش بلاغ،سیدکمال حسینی  در سنندج با تاکید بر ضرورت اجرای قوانین حمایتی، اظهار کرد: کارشناسان بر این باورند که امسال سال رشد منفی اقتصاد کشور و تورم بالاست که با این قوانین و رویکردهای کارشناسان و مدیران نباید انتظار داشته باشیم از این مرحله خطرناک عبور نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سازمان‌های مالیاتی، بانک‌ها و تامین اجتماعی باید اکثر رویکردهای خود را تغییر دهند زیرا با این ضوابط فعلی واقعا دست تولید کننده و تاجر را بسته‌اند. 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج تصریح کرد: در فضای کسب و کار باید تولیدکننده، سرمایه‌گذار و تاجر احساس امنیت کنند و این احساس امنیت تنها در صورت تغییر و تحول در قوانین و حذف افراد کارشکن از گردونه مدیریت و بدنه کارشناسی ادارات تحقق می‌یابد.

حسینی در ادامه اذعان کرد: در استان‌های دیگر تسهیلات چند صد میلیاردی پرداخت می‌شود اما در کردستان به علت کوتاه‌نگری و افق دید پایین برای دریافت یک میلیارد تومان مشکل داریم.

حسینی در پایان عنوان کرد: سازمان مالیاتی به جای فشار آوردن به سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و بازرگانان شناسنامه‌دار باید جلو فرار مالیاتی دلالان و قاچاقچیان را بگیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد