Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:52:40 GMT

امنیت و سلامت انتخابات اولویت مهم است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۶۰۵۳

امنیت و سلامت انتخابات اولویت مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید حسین زادگان در جمع اعضای ستاد انتخابات استان با اشاره به این که مردم ایران اسلامی در سرنوشت سیاسی کشور نقش دارند و درصد مشارکت مردم در انتخابات نسبت به کشورهای توسعه یافته از آمار خوب و قابل قبولی برخوردار است، بیان کرد: عملکرد مسئولین و شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند در مشارکت مردم اثر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه سعی دارد بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند و بذر تفرقه را در جامعه ما بپاشد، باید در سایه همدلی و اتحاد و ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی، دشمنان کوردل را از تحقق توطئه‌هایشان مأیوس کنیم.

حسین زادگان، یادآور شد: همه باید به دنبال ایجاد و تقویت فضای همدلی و امید و وفاق در جامعه و در میان گروه‌های سیاسی و احزاب باشیم و در یک مسیر و هدف گام برداریم.

وی با بیان این که نقش رسانه‌ها و صدا و سیما، مدیران و فرمانداران در این برهه از زمان بسیار اهمیت دارد، گفت: شعارهای بی پایه و غیرواقع بینانه نامزدهای انتخابات، رصد و تذکر داده شود.

استاندار مازندران، با اشاره به این که ستاد انتخابات با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما اطلاعات را مستقیماً در اختیار مردم قرار دهد، افزود: باید در مقابل قانون گریزی بایستیم و با برخورد قانونی با متخلفین؛ انتخاباتی متفاوت با انتخابات‌های دیگر برگزار نمائیم.

نماینده عالی دولت در استان، اشراف اطلاعاتی و آگاهی مجریان انتخابات از قوانین را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش فرمانداران و مجریان برگزاری انتخابات هرچه سریع‌تر آغاز شود

استاندار بر مدیریت صحیح صندوق‌های سیار تاکید کرد و ابراز کرد: بازرسان ویژه انتخابات انتخاب شوند و با بازرسی‌های مستمر و شناسایی تخلف‌ها؛ در برگزاری انتخابات سالم کمک کنند.

حسین زادگان با تاکید بر این که وظیفه مجریان انتخابات اخذ آرا و برگزاری قانونی انتخابات است و نباید در جریان سازی های انتخاباتی به هیچ روی شرکت کنند، گفت: هریک از مجریان و اعضای ستاد انتخابات حق هیچ گونه دخالت در انتخابات را ندارند.

وی با بیان این که امنیت و سلامت انتخابات از اولویت‌های ستاد انتخابات است، اظهار داشت: صیانت از آرا و امنیت رأی دهندگان و منتخبین باید مأموریت اصلی برگزار کنندگان انتخابات باشد وافراد معتمد و مجرب و نیروهای کیفی در شعب اخذ رأی گمارده شوند.

کد خبر 4612879

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام

به گزارش قدس آنلاین، موشه یعلون وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با حمله به کابینه حاکم بر این رژیم، تداوم حیات کابینه بنیامین نتانیاهو را عامل ویرانی رژیم اسرائیل ارزیابی کرد.

وی به تاکید موسسان رژیم جعلی صهیونیستی از جمله «بن گورین» بر حفظ انسجام صهیونیست ها اشاره و اضافه کرد: کسی فکر نمی کرد که روزی یک نخست وزیر اسرائیل توسط دادگاه لاهه، به دلیل جنایت جنگی محاکمه شود.

یعلون حضور صهیونیست های تندرو از جمله ایتامار بن گویر و بزالل اسموتریچ وزرای امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی در کابینه حاکم را یادآور شد و افزود: کسی فکر نمی کرد روزی برسد که چنین افرادی عضو کابینه شوند؛ کسانی که به فرماندهی ارتش حمله می کنند و دنبال ایجاد تنش و درگیری در مسجدالاقصی و ویرانی اسرائیل هستند.

ژنرال یعلون، نجات رژیم اشغالگر را در گرو برگزاری انتخابات زودهنگام برای برکناری کابینه نتانیاهو اعلام کرد.

در همین حال، ولادیمیر بیلیاک عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با اشاره به وقت کشی کابینه نتانیاهو برای توافق با مقاومت فلسطین و تاکید این کابینه بر ادامه جنگ گفت: هیچ چیزی مهم‌تر از آزادی اسرا نیست.

وی با ابراز نگرانی درباره گسترش دامنه جنگ، افزود: اگر برای نجات اسرائیل از دست کابینه جنایتکار نتانیاهو، باید جنگ (علیه غزه) را پایان دهیم، همین الان باید این کار را بکنیم و فردا شاید دیر باشد.

این مقام صهیونیست، ادامه جنگ را ضامن بقای کابینه حاکم دانست و گفت: نتانیاهو، حیات سیاسی خود را در تداوم جنگ می داند.

گفتنی است؛ جنگ علیه غزه به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می دانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات