Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@04:46:06 GMT

حمایت پیشکسوتان استقلال از مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۶۰۶۸

حمایت پیشکسوتان استقلال از مجیدی

خبرگزاری میزان- پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل اقدامات اخیر سرمربی آبی‌پوشان از او حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرهاد مجیدی که در دو بازی اخیر تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی‌پوشان نشسته است، تصمیماتی گرفته که کمتر از وینفرد شفر سرمربی قبلی آبی‌پوشان دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جدید استقلال در اولین روز تمرین گادوین منشا را کنار گذاشت و در بازی با الدحیل هم طارق همام را که به نیمکت‌نشینی اعتراض کرده بود از تیم اخراج کرد. مجیدی همچنین مهدی رحمتی را که در تمرین غیبت کرده بود، جریمه کرد تا نشان دهد با کسی شوخی ندارد.

علاوه بر این، مجیدی پس از بازی با الدحیل قطر، از عملکرد شاگردانش و همچنین بازیکنان تعویضی انتقاد کرد که این صحبت‌ها با حمایت گسترده پیشکسوتان استقلال روبرو شد و حتی کسانی که در گذشته با او مشکل داشتند این کار مجیدی را تحسین کردند.

در این میان، برخی از پیشکسوتان استقلال به مجیدی پیام داده‌اند که همین روش را به کار ببرد چراکه استقلال نیاز به این تصمیمات دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر وینفرد شفر استقلال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره های سالهای دور و نزدیک آبی ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • گلر استقلال محبوب ماند