Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات امروز تحت شعار "متحد برای مقابله با معامله قرن" شده است.

به گزارش ایسنا، این هیئت ضمن تاکید بر مسالمت‌آمیز بودن این تظاهرات، رژیم صهیونیستی را از هرگونه حماقت و تیراندازی به سمت تظاهرات کنندگان برحذر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مذکور اشاره کرد که تظاهرات بازگشت تا زمان تحقق تمامی اهدافش از جمله لغو محاصره و شکست معامله قرن ادامه خواهد داشت.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی جمعه گذشته اقدام به تیراندازی گسترده به سمت تظاهرات بازگشت در غزه کرد که طی آن ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و همین مسئله موجب واکنش مقاومت شد و به دو روز درگیری شدید در غزه منجر شد که طی آن دست کم ۳۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند و مقاومت نیز در حملاتی تلافی‌جویانه نزدیک به ۷۰۰ موشک به سمت مناطق صهیونیستی شلیک کرد که طی آن ۴ اسرائیلی کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

یکی از بندهای تفاهمات حاصل شده بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تحت نظارت مصر، عدم ارتکاب هرگونه حماقت علیه تظاهرات بزرگ بازگشت است و مقاومت هشدار داده که در صورت عدم پایبندی به این بند، به هیچ توافقی پایبند نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد با بیان اینکه موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است اظهار کرد: علاوه بر راهپیمایی‌های گسترده مردم کشورهای جهان در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، این روزها شاهد هستیم که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با تعطیلی کلاس‌های درس و برپایی تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه در جریان این راهپیمایی‌ها تا کنون افزون بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ها دستگیر شدند گفت: رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز از تجاوز و جنایت در غزه به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه نتوانسته است حماس و جهاد اسلامی را نابود کند حتی قادر به آزادی اسرای خود و وادار کردن مردم غزه به تسلیم نشده است.

صادقی نسب با اشاره به پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: این پاسخ مشروع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش نفرت از سران کشورهای حامی و همکار رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح دنیا شده است.

کد خبر 6089170

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم