Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:21:46 GMT

گازرسانی به بندرلنگه در حال پیگیری دریافت مجوز است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۷۵۷۷

گازرسانی به بندرلنگه در حال پیگیری دریافت مجوز است

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: مصرف میانگین صنایع استان از گاز طبیعی بیش از ۱۹ میلیون مترمکعب در روز است.

به گزارش ایسنا، فواد حمزوی در این خصوص افزود: مصرف میانگین صنایع از گاز طبیعی بیش از ۱۹ میلیون مترمکعب در روز است که درحال حاضر افزون بر۵۰ صنعت بزرگ و ۲۰ جایگاه CNG گازدار شده است.

وی اظهار کرد: براساس طرح جامع مصوب در شرکت ملی گاز۷۰ میلیون مترمکعب از ظرفیت خط هفتم به استان هرمزگان اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان بیان کرد: نیروگاه حرارتی بندرعباس، نیروگاه گازی قلعه ­قاضی، نیروگاه ایسین، نیروگاه مپنا قشم، نیروگاه قشم مولد جزو نیروگاه ­های بزرگ گازدار هستند.

حمزوی با اشاره به توسعه گازرسانی به بخش خانگی خاطرنشان کرد: ۴۰ هزار و ۸۵۸ خانوار هرمزگان از نعمت گازرسانی برخوردارند و از این تعداد ۳۸ هزار و ۴۵۸ خانوار شهری و ۲هزار و ۴۰۰ روستایی هستند.

وی با بیان این که چشم انداز شرکت گاز هرمزگان ارتقا به جایگاه یکی از پنج شرکت گاز استانی برتر در کشور تا سال ۱۴۰۰ است، عنوان کرد: در اجرای طرح جامع گازرسانی ۲۳۵ روستا قرار دارد که از این تعداد ۱۵ روستا گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان اظهار کرد:  هم‌چنین ۱۵ شهر در طرح جامع گازرسانی به تصویب رسیده که از این تعداد ۷ شهر و ۱۵ روستا هم اکنون گازرسانی شده است.

حمزوی ادامه داد: گازرسانی به شهرستان بندرلنگه در حال پیگیری دریافت مجوز است و گازرسانی به باقیمانده شهر قشم، گازرسانی به شرق استان (شهرهای میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد) در حال پیگیری اجرای خط انتقال صادرات گاز به کشور عمان است.

وی اضافه کرد: تکمیل شبکه درگهان و روستای هلر، شهر بستک، بندرخمیر، تکمیل شبکه فازهای ۴ و ۵ بندرعباس، شروع عملیات اجرایی فازهای ۶، ۷ و ۸ شهر بندرعباس، روستاهای پارسیان، پیگیری اخذ مجوز و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به تازیان پایین و دهستان ایسین، شهر قلعه قاضی و تخت از برنامه‌های گازرسانی است.

حمزوی افزود: هم‌چنین پیگیری اخذ مجوز و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای فارغان و احمدی و روستاهای تابعه، ادامه عملیات اجرایی گازرسانی به شهر رودان (دهبارز)، تکمیل شبکه روستاهای دهستان بالا، دهستان پایین، باینوج، شهرستان حاجی آباد و روستاهای تدروئیه، آل کندی، دهنگ و بیگلرآباد در شهرستان بستک نیز از دیگر برنامه­‌ها و اقدامات شرکت گاز هرمزگان در سال ۱۳۹۸ می‌توان نام برد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با اشاره به میزان انشعابات و شبکه گازرسانی در استان گفت: تاکنون بیش از ۳۷۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه و قریب به ۵۰۰۰ انشعاب و بیش از ۷۵۰۰ خانوار در استان در سال گذشته گازرسانی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گازرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد

سعید بهاوری رئیس شورای اسلامی ابهر با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد، گفت: این پارک، یک مجموعه تفریحی و ورزشی است که مجوز آن توسط بخش خصوصی دریافت شده است و ساخت آن نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک در یک مجموعه ورزشی ابهر راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: مهم نیست که شهرداری یا مجموعه خصوصی مجوز این مجموعه را دریافت کرده باشد بلکه مهم این است که این مجموعه در ابهر و برای شهروندان ابهری راه‌اندازی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده مبنی بر اخذ مجوز این مجموعه از سوی شورا، ادامه داد: این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز و جذب سرمایه‌گذار در ادارات دولتی روند طولانی دارد و مدت‌ها ممکن است به طول بینجامد، یادآور شد: نمونه بارز این موضوع، مجموعه تجاری - فرهنگی ارغوان است که در شورای سوم کلید خورد و در شورای چهارم قرارداد آن بسته شد که این امر بیان‌گر طولانی بودن پروسه انعقاد قراردادهاست.

بهاوری با بیان اینکه راه‌اندازی مجموعه‌هایی نظیر پارک آبی یکی از راهکارهای اساسی و مثبت برای جذب گردشگر است، تصریح کرد: برای جذب گردشگر باید جاذبه لازم ایجاد شود که با احداث مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نظیر پارک آبی می‌توان نسبت به معرفی سایر پتانسیل‌های ابهر نیز اقدام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز