Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های امروز نمازجمعه یزد با اشاره به فتنه گری‌هایی که آمریکا و انگلیس قرن‌هاست که علیه ایران انجام می‌دهند، اظهار داشت: آنها از هر فرصتی برای چپاول ایران استفاده کرده‌اند و حال که تمام راه‌های نفوذ خود را بسته می‌بینند در صدد اقداماتی نظیر تحریم‌های ظالمانه برآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ملت ایران نیز ملتی نیست که در برابر این اقدامات قد خم کند بلکه تمام قد در برابر این زیاده‌خواهی‌ها ایستاده و با توکل به خدا به مسیر استکبارستیزی خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه آنها پیشرفت و ترقی هیچ کشوری را بر نمی‌تابند و همواره در پی وابسته نگاه داشتن کشورها به خود هستند، افزود: آنها هیچ ارزشی برای استقلال و عزت دیگران قائل نیستند و متأسفانه عده‌ای نیز در داخل مدام این دغدغه غربی‌ها و آمریکایی‌ها را فریاد می‌زنند و با این طرز تفکر خود برای کشور مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده‌اند.

ناصری تصریح کرد: این افراد مانع رشد و شکوفایی کشور هستند و استعدادهای جوانان را کور می‌کنند و با این اقدام خود همواره در صدد این هستند که مشکلات کشور را به مذاکره با آمریکا گره بزنند در حالی که اینگونه نیست و بسیاری از مشکلات کشور حاصل بی‌تدبیری و بی‌برنامگی و نبود مدیریت کارآمد است.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری غنی هم به لحاظ امکانات خدادادی و هم از نظر نیروی انسانی است و با این امکانات می‌توانیم مستقل و خودکفا مسیر پیشرفت را طی کنیم.

ناصری با اشاره به برخی پیشرفت‌های ایران از جمله پیشرفت در صنعت هسته‌ای و عرصه دفاعی و فناوری‌هایی مثل نانو بیان کرد: این پیشرفت‌ها حاصل اعتماد به جوانان انقلابی است و البته این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: امروز تربیت نیروهای کارآمد و متعهد باید مورد توجه جدی قرار گیرد ضمن اینکه باید توجه داشت که پیشرفت باید توأم با تعهد اخلاقی و انسانی باشد تا بتواند جامعه را به سمت تعالی هدایت کند.

ناصری تصریح کرد: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و دشمنان، ایستادگی می‌کنند و تن به ذلت نمی‌دهند و دشمنان نیز بدانند که این فتنه‌انگیزی‌ها، وحدت و انسجام مردم و مسئولان را بیشتر و عزم آنها را برای حرکت در مسیر عزت و استقلال جدی‌تر می‌کند.

کد خبر 4613095

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمدرضا ناصري امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر محمدرضا نوروزی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود:­ بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری­ شایع‌ترین بیماری های­ مردان در سنین بالا هست و بسیاری از خانم‌ها در سنین­ ­میانسالی و کهنسالی تجربیاتی از مشکلات ادراری را دارند. وی گفت: بسیاری­ اختلالات باروری و ناباروری به مشکلات اورولوژی مرتبط می‌شود.دکتر نوروزی ادامه داد:­ کشور­ما در چندین حوزه پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است مانند­ناباروری مردان. وی افزود: در زمینه درمان و تحقیق در رابطه با سلول‌های بنیادی پیشرفت داشته ایم. ­کشت سلول‌های بنیادی­ در زمینه درمان ناباروری­ در مورد آقایان و خانم‌ها پیشرفت‌های خوبی­ حاصل شده است.نوروزی افزود: ما همیشه نگران هستیم با توجه به آلودگی‌های محیطی و صوت و غذای فست فود و غیره، بیماری‌های بدخیم و سرطان‌ها افزایش یابد. ­وی گفت: برخی از­­بیماری‌های کلیوی جزء شایع‌ترین سرطان‌ها هستند. مانند­ سرطان پروستات مردان و سرطان‌های مثانه. وی اظهار کرد: در کشور­ ما درمان‌ها به سمت درمان‌های کمتر تهاجمی پیش می‌رود، ­ درمان‌هایی که فرد نیاز به اعمال جراحی باز نداشته باشد مانند­ استفاده از لیزر و­  مهندسی بافت.وی در پایان گفت:­ جامعه اورولوژی یک جامعه پویا، فعال و همدل هستش و یکی از بخش‌های خیلی خوب ما بخش اورولوژی و جراحی برای متخصصین خانم هستند که ما در دنیا بیشترین تعداد اورولوژیست خانم را نسبت به جمعیت در کشورمان داریم.بیست و هفتمین همایش اورولوژی ایران از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز