Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاثیر حضور مردم در این راهپیمایی در مجامع بین المللی اظهار داشت: وقتی جهان و مجامع بین المللی وحدت مردم با دولت و نظام را ببینند می فهمند که نمی توانند به این ملت زور بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علاوه بر آن پیام دوم این حضور در این است که آنان باید به خواست ها و حقوق مردم ایران احترام بگذارند و آن را در تمام عرصه ها رعایت کنند.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به نقش سردمداران آمریکا در لغو تفاهم نامه برجام و اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه مردم افزود: سردمداران این کشور نمی دانند که ملت ایران در مقابل آنها می ایستد و با اتکا به ایستادگی و صبر و خود پیروز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان امام خمینی(ره) این شهر از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب راهپیمایی کرده و با شعارهایی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.
رییس جمهوری اسلامی ایران 18 اردیبهشت امسال در واکنش به اقدام آمریکا در خروج از توافق هسته ای و بازگرداندن تحریم ها، از توقف فروش اورانیوم غنی سازی شده و آب سنگین برای مدت 60 روز خبرداد و گفت: اگر اروپایی ها در این مدت به جبران بپردازند ما هم به شرایط امروز برمی گردیم ولی اگر در پایان 60 روز به نتیجه ای نرسیم دو اقدام دیگر را در پیش می گیریم.
شورای عالی امنیت ملی نیز همان روز در بیانیه ای خطاب به کشورهای عضو برجام اعلام کرد: ایران از روز 18 اردیبهشت 98 برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند.
7349/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی حقوق رییس جمهوری اسلامی ایران شورای عالی امنیت ملی ولی فقیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر