Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: دو فینال را پیش رو داریم و همه تمرکزمان برای پیروزی در این دو بازی باقی مانده است. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی سختی را در پیش داریم و تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز می‌کنیم اما مقابل تیمی خوب و پر مهره و با مربی و تشکیلات خوب بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی کردن برابر سپاهان همیشه سخت خواهد بود ولی انگیزه زیادی برای گرفتن سه امتیاز داریم که نیازمند تلاش و فداکاری زیادی است. پیروزی در این بازی نشدنی نیست و می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم تا سرنوشت سهمیه دست خودمان باشد.

وی همچنین در خصوص بخشیده شدن یزدانی پیش از این دیدار نیز گفت: وارد شدن تو این بحث‌ها جز بر هم زدن تمرکز خودمان نکته دیگری ندارد و ترجیح می‌دهیم مقابل سپاهان با همه بازیکنان و با تمام قدرتش به میدان برویم و اگر قرار به پیروزی باشد باید برابر تیم کامل سپاهان این کار را انجام دهیم. نگرانی از این بابت نداریم و انقدر انگیزه داریم که توجه نکردن به چنین مسائلی برایمان بهتر است. تصمیم‌گیری در این رابطه مسئولیتش بر عهده کمیته انضباطی است و در این مورد ورود نمی‌کنیم.

اصفهان| سپاهان و پدیده؛ مرگ و زندگی در دستان یحییاصفهان| مدافع سپاهان بخشیده شد؛ یزدانی مقابل پدیده به میدان می‌رودکسب 3 امتیاز واجب‌تر از نان شب؛ شگفتی پدیده شهر خودرو تکمیل می‌شود؟

سرمربی پدیده شهر خودرو در خصوص تقویت تیمش با در نظر گرفتن کسب سهمیه آسیایی برای سال آینده نیز گفت: این بحث‌ها بعد از گرفتن سهمیه باید مطرح بشه و هنوز کارمان کامل نشده و دو فینال را پیش رو داریم و پس از آن باید به آن بپردازیم.

یحیی گل‌محمدی در خصوص پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید نیز گفت: صحبت‌هایی که من هم شنیدم از طریق رسانه‌ها بوده و تاکنون تماس و نشست رسمی برقرار نشده است. این دو بازی پیش رو برایمان اهمیت زیادی دارد که به هیچ چیز دیگر جز پدیده و این دو بازی فکر نکنیم چرا که تلاش بسیاری برای آن انجام داده‌ایم و زمانی این نتایج مثمرثمر خواهد بود که در دو بازی آینده نیز پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/ف

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!