Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای غباررویی دل‌هاست، گفت: روزه گرفتن سبب پاکی دل‌ها و دفع وسوسه‌های شیطانی در وجود انسان می‌شود. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال در این ماه پر برکت، طاعات و عبادات همه مسلمانان را قبول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت هفته هلال‌احمر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همه فداکاران صحنه امداد و نجات افزود انصافاً این مجموعه زحمت‌کش در همه صحنه‌ها و اتفاقات حضور فعال و در خدمت‌رسانی و رفع نیازهای مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده حق تعالی در قرآن و تأثیرات نماز و روزه در زندگی انسان‌ها، تصریح کرد: «ای کسانی که به خداوند ایمان دارید؛ نماز و روزه رمضان بر هر فرد مسلمان فرض است، از دستورات خداوند و پیامبر گرامی اسلام(ص) پیروی کنید».

وی رموز و اساس سعادت و سربلندی انسان‌ها در دنیا و قیامت را «پیروی از دستورات قرآن» بیان کرد و گفت: روزه رمضان‌ بر هر فرد مسلمان، عاقل، بالغ، چه‌ مرد و چه‌ زن‌ فرض‌ است مگر اینکه فرد مسافر، مریض و عذرشرعی داشته باشد، که باید پس از بهبودی و برطرف‌شدن عذر، روزه را قضا نماید.

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان/ابزاری جهت تقویت بندگیبیماران روزه دار چگونه دارو بخورند 6 فضیلت ویژه ماه رمضان

ماموستا خدایی بر ضرورت هوشیاری همه مسلمانان و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: باید همه انسان‌ها فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر را ترویج کرده و در دیار اسلامی، فرائض دینی و پیروی از دستورات حق‌تعالی را رعایت کنیم.

وی با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) خطاب به جوانان اظهار کرد: شیطان همانند خون که در رگ‌ها جارى است، در وجود انسان جریان دارد، بنابراین با روزه گرفتن راه‌هاى ورود شیطان را تنگ کنید.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای غباررویی دل‌هاست، گفت: روزه گرفتن سبب پاکی دل‌ها و و دفع وسوسه‌های شیطانی در وجود انسان می‌شود بنابراین امیدوارم همه ما از برکات این ماه مبارک بهره‌مند شویم.

ماموستا خدایی بیان کرد: امیدوارم خداوند متعال به برکت این ماه مبارک، عزت و ترقی به مسلمانان و ذلت و خواری به دشمنان دهد.

انتهای پیام/ ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • نماز جمعه سنندج
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳