Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:45:46 GMT

نشست روشنگری و برپایی ایستگاه صلواتی در صالح شهر

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۹۰۷۶

نشست روشنگری در مسجد جامع صالح شهر با سخنرانی امام جماعت صالح شهر حاج آقا سبزواری و با حضور اهالی محترم صالح شهر برگزار شد

حاج آقا سبزواری در این نشست ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت آقا مهدی موعود (عج) اشاره به شایعات اخیر در فضای مجازی کردند و گفتند : متاسفانه امروز که بیشتر مردم با وضع اقتصادی بدی دست و پنجه نرم میکنند دشمنان با شایعات کذب و دروغ خودشان مردم را تحریک میکنند که شورش کنند ما باید هوشیار باشیم و این شایعات را سریع باور و منتشر نکنیم

در پایان این نشست پذیرایی بین حاضران صورت گرفت

ایستگاه صلواتی نیز با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) صالح شهر در خیابان های اصلی این شهر از جمله خیابان امام خمینی (ره) و خیابان بسیج برپا شد که خوشبختانه با استقبال همشهریان قرار گرفت

این برنامه ها همه ساله توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) صالح شهر برگزار میشوند

صالح شهر از توابع شهرستان گتوند میباشد که در 30 کیلومتری شهرستان های دزفول و شوشتر واقع شده است و 28 تن از جوانان خود را در زمان دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان بسیج مستضفعین در این نشست با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هم در این نشست با تقدیر از همکاری همه مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان چهارمحال و بختیاری،  ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین  به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.
زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هوای ۸ شهر اصفهان سالم است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی