Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@20:51:15 GMT

آدامس جویدن چطور باعث لاغری‌تان می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۰۳۲۸

جویدن آدامس بعد از وعده‌های اصلی غذایی می‌تواند به کاهش وزن و جلوگیری از پرخوری کمک کند. آفتاب‌‌نیوز : مسلماً نمی‌توان از آدامس انتظار داشت که معجزه کند و با جویدن آن طی چند روز، چند کیلو وزن کم کرد. در واقع با آدامس جویدن کالری نمی‌سوزانید. اما آدامس برای افراد زیادی وسیله‌ای است که از پرخوری جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جویدن آدامس می‌تواند به دو شکل به کاهش وزن کمک کند:
اول این که به دلیل وجود مقداری قند و مواد شیرین‌کننده در آدامس، طعم شیرین آن موجب انتقال پیامِ پایان مرحله غذا خوردن به مغز می‌شود. افراد زیادی هستند که بعد از غذا میل دارند دسر شیرین صرف کنند. جویدن آدامس می‌تواند میل به شیرینی را برای این افراد برطرف کند. در واقع می‌توان با آدامس، بدن را گول زد.
دوم، برای کسانی که عادت دارند بین وعده‌های اصلی غذا، میان وعده و تنقلات مصرف کنند، جویدن آدام می‌تواند راهی باشد تا با مشغول نگهداشتن دهان، از ریزه‌خواری جلوگیری کند. همچنین آدامس با کاهش اشتها از پرخوری نیز جلوگیری می‌کند و میزان کالری دریافتی را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.
بنابراین اگر در منزل یا زمان استراحت در محل کار، مدام سراغ یخچال و تنقلات می‌روید، جویدن آدامس می‌تواند راه حلی برای جلوگیری از پرخوریتان باشد. البته سعی کنید بیشتر از ۵ قطعه آدامس در روز مصرف نکنید چون ممکن است سلامت دهان و دندانتان را تحت تاثیر قرار دهد.
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وعده غذایی آدامس لاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مسابقه که کار مشترک تلویزیون اینترنتی کتاب و شبکه کودک است هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۷ پخش می‌شود.
برنامه و مسابقه تلویزیونی کتاب شیرین با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان با محوریت سه کتاب «بزرگ‌شدن در سپیدان»، «قصه‌های ادواردو» و «خدا و ضرب‌المثل‌ها» طراحی شده و «قصه‌های شاهنامه» نیز به آن اضافه شده است.

میترا لبافی گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • تالاب پرآب شیرین سو
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از انواع سرطان