Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل متروی تهران از اتصال خط سه و یک متروی تهران در صورت تصویب طرح جامع جدید حمل ونقل خبرداد.

علی امام ، در خصوص آخرین وضعیت اتصال خط یک و سه مترو با بیان اینکه امتداد شاخه غربی خط سه مترو در گذشته در دستور کار قرار داشت و  قرار بود این شاخه با یک ایستگاه میانی در  نیاوران به میدان قدس متصل شود؛ گفت: اما مدیریت سابق تصمیم گرفت به جای حفر مترو، کارگاه ایستگاه را به مالک یک مجتمع تجاری بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حالی این زمین به مالک دیگر داده شد که عملیات حفر تونل انجام شده بود، ادامه داد: در همان محلی که قرار بود ایستگاه نیاوران ساخته شود، برای پایدار سازی گود ۸۰ عدد شمع بتنی حفاری شده بود اما مالک جدید برای احداث ساختمان خود،  ناچار شد شمع‌ها را تخریب کند که این امر مسیرهای دسترسی به تونل را از بین برد و عملا مسیر تونل بسته شد.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه یک درخواست داده است که هر چه سریعتر نسبت به اتصال خط یک و سه مترو اقدام کنیم گفت: اما باید صبر کنیم که طرح جامع حمل و نقل تهران که مورد بازنگری قرار گرفته است به تصویب شورای عالی ترافیک کشور برسد.

امام  با بیان اینکه در صورت تصویب اتصال خط ۳ و ۱ مترو،  در طرح جامع حمل و نقل پایتخت می بایست از مسیرهای جایگزین استفاده کنیم، افزود: یکی از این راه های جایگزین آن است که از بالای پارک نیاوران،  تونل اتصالی حفر کنیم و می‌توان با مسیرهای جایگزین این مهم را به نتیجه رساند.

مدیرعامل متروی تهران  با بیان اینکه اگر در طرح جامع جدید، اتصال خط یک و سه مترو مورد تاکید قرار گرفته باشد، آن را  با اولویت در دستور کار مترو قرار خواهیم داد، گفت: بر اساس طرح قدیم و قبل از کور شدن شاخه غربی خط ۳ قرار بود با یک ایستگاه تقاطعی، خط ۳ به تجریش برسد اما اگر قرار باشد این مهم در دستور کار قرار گیرد باید سناریوهای دیگری را مد نظر قرار دهیم و با تغییر مسیر، خط ۳ را به خط یک مترو برسانیم.

 

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dx7 برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری ، مترو

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب