Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@17:05:59 GMT

8 مصدوم در حادثه رانندگی ساوه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۲۴۹۰

8 مصدوم در حادثه رانندگی ساوه

تین‌نیوز | 

برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردیل اتوبان ساوه به همدان 8 مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردیل اتوبان ساوه به همدان روز گذشته هشت مصدوم برجا گذاشت.

 عزیزی افزود: این حادثه در ساعت 16:13 به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس 115 ساوه اطلاع رسانی شد که گروه های امداد و تجات به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نیروهای عملیاتی امداد و نجات از پایگاه سیلیجرد در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدومان توسط تکنسین های اورژانس انجام شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و قوریت های پزشکی شهرستان ساوه افزود: مصدومان این حادثه رانندگی برای پیگیری امور درمانی به مرکز درمانی شهید مدرس انتقال یافتند.

شهرستان ساوه دارای 147 کیلومتر آزادراه و 100 کیلومتر بزرگراه است که در مسیر ارتباطی کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور واقع شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حادثه رانندگی ساوه دستگاه خودروی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی‌لو گفت: در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو هم در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کد‌های درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند،  ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد