Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان اظهارداشت: در ادامه اجرای این طرح ناهماهنگی‌هایی در حوزه مدیریتی پیش آمده بود و برغم این که تمام کار‌های مربوط انجام شده بود و قول داده بودند که اجرای آن را از سر بگیرند، اما سوء مدیریت باعث شد تا ادامه آن با تاخیر مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد:، ولی معاونت عمرانی استانداری به دنبال برطرف شدن این مشکل است و با توجه به اینکه این طرح از مرحله سرمایه گذاری به اجرا رفته و مسئولیت آن به معاونت عمرانی استانداری واگذار شده است.

تکمیل طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران یکی از برنامه‌های مهم ریلی استان اصفهان است که اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است، این طرح ۴۲۲ کیلومتر خط ریلی دارد که حدود ۳۰۰ کیلومتر آن در استان اصفهان است.

معاون اول رئیس جمهوری ۱۲ تیر امسال در جمع نمایندگان اصفهان در مجلس احداث و راه اندازی قطار سریع السیر تهران - اصفهان را جزو طرح‌های اولویت دار کشور ارزیابی کرد و گفت: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار منابع لازم این طرح از طریق فاینانس تهیه شده است و این طرح با رعایت ضوابط مهندسی در دولت دوازدهم تکمیل خواهد شد.

دو سوم طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران در استان اصفهان و یک سوم در استان‌های قم و تهران خواهد بود و در زمان حاضر زیرسازی پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران در استان اصفهان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان درباره اجرای طرح‌های قطار حومه‌ای اصفهان گفت: اجرای این طرح‌ها در حال پیگیری است و به دنبال سرمایه گذار هستیم.

وی افزود: تاکنون سه گروه برای تامین سرمایه مورد نیاز این طرح‌ها اعلام آمادگی کرده اند و ما در حال مذاکره با آن‌ها هستیم.
قاضی عسگر از ' اصفهان - زرین شهر '، ' اصفهان - نجف آباد ' و ' اصفهان - شاهین شهر ' از جمله طرح‌های قطارحومه‌ای اصفهان نامبرد و افزود: طرح‌های این طرح‌ها تهیه شد و برای اجرای آن‌ها در حال مذاکره با سرمایه گزاران هستیم.
وی درباره قطار حومه‌ای ' اصفهان - بهارستان ' گفت: ادامه عملیات اجرایی این طرح به بودجه نیاز دارد که در حال تامین اعتبار مورد نیاز هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان بیان کرد: طرح قطار حومه‌ای اصفهان - بهارستان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از تهیه طرح پتراموای میدان جمهوری تا میدان آزادی اصفهان خبر داد و گفت: ۲ فاینانسور برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند که درحال مذاکره با آن‌ها هستیم تا بتوانند این طرح را فاینانس کنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به لحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

انتهای پیام/م

 

تکمیل طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران یکی از برنامه‌های مهم ریلی استان اصفهان است

 

منبع:ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه گفت : قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان