Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@12:15:58 GMT

کامران تفتی با «دلصدا» برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۳۶۰۹

به گزارش پارس نیوز،  برنامه موسیقایی «دلصدا» که با اجرای کامران تفتی از شبکه پنج سیما روی آنتن می رفت در ماه رمضان پخش نمی شود ولی در عید فطر با یک ویژه برنامه برمی گردد.

گروه تولید در حال آماده سازی این ویژه برنامه هستند و پس از آن هم برنامه جمعه ها به طور هفتگی از شبکه پنج پخش می شود.

میثم محمدحسنی تهیه کننده «دلصدا» است و بهمن بابازاده نیز به عنوان سردبیر در این برنامه حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این برنامه پیش از این با کامران تفتی بوده است ولی حال باید دید با مصوبه جدید معاونت سیما مبنی بر منع اجرای برنامه توسط بازیگران باز هم تفتی اجرا را ادامه می دهد یا خیر؛ گرچه تا امروز مشکلی برای اجرای وی پیش نیامده است.

برنامه ترکیبی «دلصدا» با موضوع موسیقی شامل آیتم های گفتگو با هنرمندان در استودیو، اخبار و حواشی هفته، آیتم های موضوعی و... است

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ماه رمضان عید فطر موسیقی کامران تفتی دلصدا اجرای کامران تفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه شکست مقابل کایل اسنایدر در تورنمنت کرواسی پرونده المپیکی شدن کامران قاسمپور در 97 کیلوگرم را بست، اما اخیرا برخی اخبار و شنیده‌ها حکایت از شانس این کشتی گیر در وزن 86 کیلوگرم برای رسیدن به المپیک دارند.

ادامه دار شدن دوران نقاهت حسن یزدانی بعد از جراحی کتف باعث شده تا برگزاری انتخابی بین حسن و کامران، دو همشهری و رفیق قدیمی بیش از پیش پررنگ شود. 

برخلاف حسن یزدانی که هنوز وارد اردو نشده، کامران قاسمپور به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی زیر نظر محسن کاوه و دیگر مربیان مشغول تمرین است.

اینطور که از تمرینات کامران قاسمپور پیداست، این کشتی گیر جویباری با انگیزه المپیکی شدن تمرین می‌کند. البته که حتی در صورت ناکامی او برای رسیدن به المپیک، این شانس برای کامران در وزن 92 کیلوگرم وجود دارد تا به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند