Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@15:18:33 GMT

اهمیت حفاظت از اطلاعات مندرج در چک‌ های طرح صیاد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۳۷۰۰

اهمیت حفاظت از اطلاعات مندرج در چک‌ های طرح صیاد

پول‌نیوز - بانک پاسارگاد در اطلاعیه ای اعلام کرد: به‌ منظور جلوگیری از سوء‌ استفاده‌ های احتمالی از در دسترس قراردادن اطلاعات مندرج در چک‌های صیاد جداً خودداری کنید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همچنین توجه داشته‌باشید هیچ‌گاه برای دریافت اطلاعات چک‌های صیاد، از سوی شعبه‌های بانک‌ها، تماسی با مشتری گرفته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت مشاهده‌ی چنین تماس‌هایی، از دراختیار قراردادن اطلاعات چک‌ صیاد خود اجتناب کنید. افشای این اطلاعات منجر به جعل چک از سوی افراد سودجو و بروز مشکلات عدیده برای صاحبان چک خواهد شد.


گفتنی است سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک‌ مرکزی پیاده‌سازی شده و از سال گذشته به‌ طور کامل اجرایی شد.

استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیاد است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک پاسارگاد دسته چک مشتریان حقوقی مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • فیلم| لکوموتیو، واردات یا تولید داخل
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد