Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@08:36:05 GMT

سانسور، کارگردان «ممنوعه» را از ادامه ساخت منصرف کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۴۰۲۴

امیر پورکیان کارگردان سریال نمایش‌خانگی «ممنوعه» گفت: سیصد دقیقه از مجموعه «ممنوعه» سانسور شد، هر قسمت هفت تا ده دقیقه سانسور شد و منِ کارگردان هیچ‌وقت آنچه گذشت و آنچه خواهید دید نمی‌سازم! برخی بخش‌ها نه مشکل فیلمبرداری داشت نه صدابرداری، بلکه جاهایی بازیگر دیالوگ دیگری گفته بود و ما را مجبور به دوبله و گذاشتن حرف دیگری کردند در تصویر نیز مجبور شدیم برای حذف بازیگر قاب را تغییر دهیم!

وی در ادامه گفت: سرنوشت کاراکترها عوض شد و در حق خیلی از کاراکترها و رابطه آن‌ها جفا شد، وقتی سرنوشت هر کدام از نقش‌ها را تغییر می‌دهند چه انتظاری می‌توان داشت؟! قصد داشتم ادامه «ممنوعه» را هم بسازم اما با این وضعی که پیش آمد به خودم اجازه نمی‌دهم به شعور مخاطب توهین کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال ممنوعه سریال نمایش خانگی سریال جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • تتلو: با تحریک یک خانم بازیگر آهنگی درباره اغتشاشات ۱۴۰۱ خواندم