Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-05@15:54:21 GMT

مشکلات دیگر از حرف گذشته است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۴۱۰۳

مشکلات دیگر از حرف گذشته است

یگانه فرد درگفتگو با «اتاق نیوز» تصریح کرد: بخش خصوصی مشکلات خاص خود را دارد و اتاق به عنوان نماینده این بخش توانسته قسمتی از حرف بخش خصوصی را به دولت منتقل کند ولی اتاق آنگونه که باید موفق نبود .

وی در خصوص اولویت های اتاق نهم ادامه داد: اتاق نهم باید بیشتر مشکلات بخش خصوصی و صادرات کشور را اولویت قرار دهند اگر بخش خصوصی بتواند صادرات داشته باشد کشور از این مشکلات رها می شود، مشکلات بانکی، بیمه، دارایی که چندین سال است همه عنوان می کنند دیگر از حرف گذشته است، تنها راه ما این است که با دولت کنار بیاییم تا بخش خصوصی را به حال خود بگذارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اقتصادی در خصوص ریاست اتاق گفت: روسای اتاق های قبلی هم روسای خوبی بودند، اتاق بازرگانی از حیث ریاست با مشکلی مواجه نبوده و از نظر ویژگی های فردی رئیس اتاق باید فردی قدرتمند و توانمند باشد تا بتواند حرف بزند و پای کار بایستد و از بخش خصوصی دفاع کند و همچنین باید تعامل خوبی با هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه داشته باشد .

این عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی زنجان در خصوص یکپارچگی و یا بودن ایده ها و افکار مختلف در هیات رئیسه اتاق بازرگانی اظهار داشت: یکدست بودن و نبود افکار مختلف در هیات رئیسه چندان جالب نیست، طبعا باید نظرات مختلف وارد اتاق شود، در صورت یکدستی سمت و سو تمام تصمیمات به یک جهت خواهد بود در صورتی که اگر مبنا حاصل جمع نظرات گوناگون باشد طبعا نتیجه بهتر خواهد بود .

یگانه فرد در پایان خاطر نشان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم زیرا اکنون کشور در وضعیت خاصی قرار دارد به ویژه امسال برای بخش خصوصی وضعیت پیچیده است و ریاست اتاق باید بتواند به این شرایط پیچیده اشراف داشته و اتاق را رهبری کند .

 

 

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مشکلات بانکی بیمه دارایی هیات رئیسه اتاق ایران زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

پسر جوانی که مادر خود را به قتل رسانده و جسد را به آتش کشیده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 2 بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 154 وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که براثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست