Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:47:35 GMT

دلیل جالب منچستریونایتد برای انصراف از خرید دلیخت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۴۵۳۷

دلیل جالب منچستریونایتد برای انصراف از خرید دلیخت

شیاطین سرخ که گفته می‌شود جزو مشتریان مدافع میانی آژاکس هستند از خرید او منصرف شده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به پایگاه خبری ESPN اعلام کرده‌اند که این باشگاه پیش از رسیدن آژاکس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از خرید مدافع میانی این تیم ماتیاس دلیخت انصراف داده و دلیلش هم نگرانی بابت وزن او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شوک به ستاره‌های منچستر

اصلی‌ترین مشتری این مدافع ۱۹ ساله بارسلونا است و انگیزه‌های این باشگاه برای خرید او بعد از کمک به قرمزوسفیدپوشان آمستردام در مسیر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر هم شده است اما حتی پیش از این فصل هم دلیخت به عنوان یکی از خوش‌آتیه‌ترین بازیکنان جوان اروپا شناخته می‌شد و در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه منچستریونایتد قرار داشت.

با این حال ظاهراً اعضای اصلی کادر استعدادیابی باشگاه منچستریونایتد بابت اینکه دلیخت با توجه به پیشینه خانوادگی‌اش مستعد ابتلا به اضافه وزن است، ابراز نگرانی کرده‌اند و همین مسئله سبب شده که این باشگاه دیگر تمایلی به خرید برترین بازیکن فصل گذشته فوتبال اروپا نداشته باشد.

در حالی که من‌یونایتد از تلاش برای خرید دلیخت انصراف داده است، بارسلونا پیشتاز کورس خرید این بازیکن هلندی است و اخیراً هم ادوین فن‌درسار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس تأیید کرده که این نوجوان ملی‌پوش به احتمال فراوان تیم شهر آمستردام را ترک خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز آژاکس فوتبال لیگ جزیره منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم

امیرواعظ آشتیانی به عنوان کارشناس مدیریت ورزش با حضور در شبکه خبر در خصوص حواشی پیش آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حرف زد و فضای ورزشی در اروپا را مثال زد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • داوید آلابا و تکرار شادی معروف‌اش با صندلی در برنابئو / عکس
  • رابطه‌ ناگسستنی غول‌های اروپا؛ هدیه جالب فلورنتینو پرز به سران بایرن مونیخ / عکس
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد