Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:51:31 GMT

فرسودگی شبکه آبرسانی در فسا

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۴۶۰۲

فرسودگی شبکه آبرسانی در فسا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سلیمان کرمی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه فسا در نشست شورای حفاظت از منابع آب بیان کرد: لازم است با نگاهی ملی مشکل فرسودگی شبکه آبرسانی این شهرستان بررسی و رفع شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز می‌توانند نقش عمده‌ای در روند ارتقای کیفیت آب ایفا کنند تا مردم با ضریب اطمینان بالاتری از آب شرب استفاده کنند و نگرانی‌های بهداشتی به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی ادامه داد: تشکیل کمیته ایمنی آب آشامیدنی زیر مجموعه شورای حفاظت از منابع آب در شهرستان بوده، که با حضور فعال دستگاه‌های متولی، افراد متخصص و دانشگاه‌ها مراقب ایمنی و سلامت آب آشامیدنی باشند.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه فسا افزود: این کمیته در چارچوب ماموریت‌های محوله در زمینه اولویت بندی ایجاد شده و اجرای طرح‌ های زیر ساختی  برای فراهم کردن انتقال آبی سالم و مطمئن با همکاری ویژه شورای برنامه ریزی استان و شهرستان است.

شهرستان فسا در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

فرسوده بودن شبکه آبرسانی شهرستان فسا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه 1 شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در راستای بهبود و حفظ شاخصهای کیفی آب شرب روستای خاکمردان و ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین، مخزن ذخیره آب شرب روستای تکیه مورد شستشو و لایروبی قرار گرفت.

محمد بشارت خواه اظهار داشت: با توجه به زمانبندی دوره ای در سال جاری پس از هماهنگی های لازم و اطلاع رسانی به موقع با نظارت واحد کنترل کیفی شرکت، مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستای خاکمردان لایروبی،شستشو و گند زدایی شد.

وی افزود: عملیات شستشو و گند زدایی مخازن ذخیره آب آشامیدنی به صورت دوره ای جهت تامین آب شرب بهداشتی با هماهنگی های لازم و طبق برنامه زمانبندی انجام می شود.

 

روستای خاکمردان با جمعیتی بالغ بر 620 نفر و 185خانوار در بخش مرکزی شهرستان خوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد