Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی از برنامه‌ریزی جدیدی برای حذف دلالان از سایت‌های آگهی دهنده همچون دیوار، شیپور و باما خبر داد و گفت: روزانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار آگهی خودرو در سه پلتفورم دیوار، شیپور و باما ثبت می‌شود. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ اقتصادی صنعت و تجارت خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

رضا الفت‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تاثیر حذف قیمت از آگهی‌های اینترنتی خودرو و مسکن اظهار کرد: علی‌رغم آنکه برخی‌ها مدعی‌اند حذف قیمت از آگهی‌های اینترنتی فروش خودرو، باعث کاهش قیمت در بازار شده ولی بررسی‌های ما نتایج دیگری را نشان می‌دهد و بر اساس آمارهای ما، بعد از حذف قیمت‌ها تا یک روز پیش از بازگشت قیمت به آگهی‌های اینترنتی، شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی در ادامه با تاکید بر همکاری این اتحادیه با دستگاه‌های مسئول برای شناسایی دلالان گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده است پلتفورم‌های آگهی‌های اینترنتی، با شناسایی دلالان و افرادی که سعی در قیمت‌سازی کاذب دارند، لیست سیاهی از این افراد را تشکیل دهند و کسانیکه در این لیست قرار دارند، مجوز ثبت آگهی فروش نداشته باشند.

بازگشت «قیمت‌» به آگهی‌‌های اینترنتی فروش خودرو از امروز + جزئیات

وی اضافه کرد: ما در نظر داریم تا آگهی‌های فروش خودرو و ملک را بر اساس آی‌پی و شماره موبایل و همچنین پس از احراز اصالت مالکان خودرو و ملک انجام دهیم ولی متاسفانه مشکلاتی در این زمینه پیشِ‌روی ما قرار دارد.

الفت نسب افزود: یکی از مسائلی که پیشِ‌روی ما قرار دارد، موضوع پرداخت 300 تومان از سوی پلتفورم‌ها به ازای هر درخواست تعیین اصالت آگهی‌دهندگان است که با توجه به بار مالی آن، هزینه‌بر بودن این روش، مشکل زا خواهد بود.

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی با تاکید بر اینکه روش مذکور، یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود دلالان به بازار آگهی‌های اینترنتی است گفت: با بکارگیری این شیوه، به راحتی می‌توان دلالان را از بازار آگهی‌های اینترنتی حذف کرد ولی پرداخت مبلغ مذکور می‌تواند یک مانع، پیشِ‌روی این شیوه باشد و اجرایی شدن آن را با مشکل مواجه کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه بین 70 تا 100 هزار آگهی خودرو در سه پلتفورم دیوار، شیپور و باما ثبت می‌شود و هزینه 300 تومان برای احراز اصالت هر آگهی فروش، می‌تواند هزینه زیادی را به این پلتفورم‌ها وارد کند.

انتهای پیام/

R34343/P/S7,78,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اتاق اصناف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق اصناف اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت

سید عبدالرحمان توفیقیان در نشست کمیته برنامه ریزی این اجلاسیه در سرفاریاب گفت: ۱۴ کمیته مختلف کار برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام را بر عهده دارند.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز بر استفاده از تمام ظرفیت و توان فکری و همچنین امکانات مادی برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه تاکید کرد.

پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام نیزفت: با برنامه ریزی انجام شده قرار است در قالب چند گروه از مسئولان، تا قبل از زمان برگزاری اجلاسیه، از همه خانواده‌های معظم شهدای شهرستان چرام، سرکشی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول