Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@22:50:05 GMT

شش فوت ناشی از غرق شدگی از ابتدای سال ۹۸ تا کنون

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۶۶۹۲

شش فوت ناشی از غرق شدگی از ابتدای سال ۹۸ تا کنون

خبرگزاری میزان- امینی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ مورد فوت ناشی از غرق شدگی در ادارات پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که از این تعداد ۴ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند. مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ مورد فوت ناشی از غرق شدگی در ادارات پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که از این تعداد ۴ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه دو مورد از این غرق شدگی‌ها در سیل استان رخ داده است، اظهار کرد: از این تعداد غرق شدگی ۴ مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد و دو مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان گچساران معاینه شده اند. موارد غرق شدگی یک مورد در حوضچه و ۵ مورد در رودخانه رخ داده است.

امینی خاطرنشان کرد:۱۳ مورد فوت ناشی از غرق شدگی طی سال ۹۷ در استان اعلام شده در حالی که این آمار در سال ۹۶، ۱۲ مورد بوده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور بطور میانگین تعداد فوتی ناشی از غرق شدگی برحسب جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشور بالاتر بوده و در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارا است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال