Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:11:52 GMT

بانوان توانمند در پست های مدیریتی استفاده می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۷۴۲۵

بانوان توانمند در پست های مدیریتی استفاده می شوند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهروز ندایی روز شنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده و جشنواره پژوهش بانوان افزود: آن دسته از بانوانی هم که در مسوولیت هایی مانند مشاوران دستگاه های اجرایی انجام وظیفه می کنند باید از مزایا و تشویق هایی بهره مند شوند.
وی با اشاره به انجام پژوهش های علمی و کاربردی توسط بانوان شاغل در دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی خواستار استفاده دستگاه های دولتی از سه درصد اعتبار پژوهشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ندایی افزود: برخی از دستگاه های اجرایی از اعتبارات پژوهشی خود استفاده نمی کنند که لازم است این موضوع در اولویت فعالیت های دستگاه ها قرار گیرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل هم در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره پژوهشی بین بانوان استان هدف از این جشنواره را ایجاد انگیزه برای نقش آفرینی بانوان در عرصه های علمی ، الگوسازی بانوان و توجه به نقش ارزنده زنان در جامعه عنوان کرد.
فریبا محمدلو افزود: همچنین معرفی فعالیت های علمی و پژوهشی بانوان در سطح جامعه از دیگر اهدف برگزاری جشنواره پژوهشی بانوان است.
وی گفت: 135 اثر پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که با بررسی های انجام گرفته 14 اثر به عنوان آثار برتر و قابل تقدیر شناخته شد.
در پایان این جلسه از نفرات برتر جشنواره پژوهشی بانوان استان اردبیل رذبا اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.
3006/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اردبیل جامعه خانواده دستگاه های اجرایی دستگاه های دولتی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران